به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر افزود: ملت ایران هرچه دارند از خون شهدا است و باید به معنای واقعی یاد و خاطره این عزیزان را با برگزاری همایش ها و یادبودها گرامی داریم.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان با کوردلی دست به اقدام های تروریستی می زنند و خون شهدای اخیر سپاه پاسداران در زاهدان پایمال نمی شود.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری شامگاه 24 بهمن امسال یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنفجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد تاکنون 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
امام جمعه سمنان در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: آل سعود شیعه کشی می کند و با شیشه سر یک طفل شیعه در عربستان را می برند و وهابی ها از کافر بدتر هستند.
آیت الله شاهچراغی با طرح این سئوال که آل سعود چگونه خود را مسلمان می دانند؟ ابراز داشت: این رویکردهای خصمانه وهابی ها راه به جایی نخواهد برد.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان اضافه کرد: حفظ انقلاب به پیشرفت انقلاب می انجامد و بسیاری از امور کشور به جوانان بسیجی و مومن برای عمران و آبادانی در کشور واگذار شود.
وی تصریح کرد: توجه به منویات رهبر معظم انقلاب باید در سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد و رهبری از دولت مطالباتی دارد که تاکنون عملیاتی نشده است.
آیت الله شاهچراغی افزود: رهبر معظم انقلاب در چند وقت اخیر به دولت سفارش کردند که دست از اعتماد به اروپا و آمریکا بردارید و با این راهکارها و برنامه های دولت، زندگی بر مردم تلخ نشود.
وی اضافه کرد: اکنون در بازار قیمت سه دانه پیاز 30 هزار ریال است و تا کی مردم باید این روند را تحمل کنند و دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم اقدام کند.
امام جمعه سمنان گفت: ارزش مادران جامعه را بدانیم و تکریم و احترام جایگاه مادران در جامعه اسلامی باید به معنی واقعی فرهنگ سازی و نهادینه شود.
وی ادامه داد: در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) قرار داریم و مردم همانطور که در سالروز شهادت دخت نبی اکرم(ص) سنگ تمام گذاشتند در روز ولایت ایشان هم جشن بزرگی گرفته شود.
امام جمعه سمنان گفت: بهترین الگو برای زنان جامعه ایران حضرت زهرا (س) است و این بانوی فرهیخته رکن سعادت در جامعه هستند.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.