به گزارش ایرنا، محمد جواد لاریجانی شامگاه پنجشنبه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ئیین اجتماع هیات های مذهبی شهرستان مهدیشهر در بیت الزهراء(س) این شهرستان افزود: باید از ولایت حمایت کنیم و از افرادی که با اسلام فاصله گرفتن دوری گزینیم.
وی ادامه داد: پیروی از ولایت جنبه عملی دارد و شیعه باید اصول عملی اسلام و ولایتمداری را به خوبی انجام دهد.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه تصریح کرد: انقلاب اسلامی در آستانه 40 سالگی خود بسیاری از مردم جهان را تحت تاثیر قرار داده است و دشمنان درصدد ناامید کردن مردم هستند‌.
لاریجانی گفت: در سه ماه گذشته دشمنان به ازای هر ایرانی چندین پیام تفرقه آمیز در شبکه های اجتماعی کشور انتشار دادند که این امر نشان می دهد دشمنان درصدد نابودی انقلاب هستند.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه افزود: اکنون در نابه سامانی اقتصادی قرار داریم و این مشکل شبیه یک زخم است که در این فضا باید برای جلوگیری از عمیق شدن زخم و نفوذ دشمنان هوشیار باشیم.
وی اضافه کرد: دشمنان با بزرگنمایی مشکلات اقتصادی در صدد تفرقه در جامعه هستند و با بزرگ نشان دادن بخشی از مشکلات درصدد فریب مردم هستند.

** واقعیت های انقلاب برای مردم بازگو شود
لاریجانی ادامه داد: در این شرایط حساس باید در ترویج فرهنگ بصیرت افزایی در جامعه تلاش کنیم و برای مردم واقعیت های انقلاب را بازگو کنیم.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: در کشور فتنه اقتصادی و افت کارآمدی وجود دارد و این امر به مشکلات اقتصادی دامن زده است.
وی اظهارداشت: در فتنه 88 مردم فریاد می زدند رای من کجاست؟ و الان فتنه گران در بعضی از موارد در خیابان ها فریاد می زنند پول من کجاست؟ و فتنه گران گرفتاری های اقتصادی را بزرگ نمایی می کنند.
لاریجانی اضافه کرد: دشمنان با جنگ اقتصادی می خواهند مردم را در مقابل نظام قرار دهند که باید هوشیار بود.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه تصریح کرد: آمریکا با بیرون آمدن برجام و اروپا با سهل انگاری در پای بند بودن به برجام درصدد ایجاد فتنه در کشور ایران هستند.
لاریجانی تصریح کرد: باید تصویر درست از شرایط جامعه داشته باشیم و بعد از 40‌ سال کشور ایران به عنوان قطب جوشان علمی در غرب آسیا مطرح است.

** ایران در علم و فناوری هسته ای بی نظیر عمل کرده است
دبیر ستاد حقوق بشهر قوه قضائیه افزود: دشمن درصدد عقب افتاده نشان دادن ایران است اما ایران در علم و فناوری هسته ای در جهان بی نظیر عمل کرده است.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: ایران از جمله کشور هایی است که رآکتورهای هسته ای آن لامپ هزاران خانه را روشن نگه می دارد و تمام علوم هسته ای آن را دانشمندان بومی آگاه هستند و این امر غربی ها را هراسان کرده است.
وی گفت: غربی ها اکنون جوانان ایران را از بهره مندی از 40 رشته تحصیلی ممنوع کردند که این همه دشمنی علیه کشور بی سابقه است.

** کشورهای غربی حسادت علمی را ترویج می دهند
لاریجانی اضافه کرد: در فرهنگ اسلامی علم زکات دارد و در انتشار دانش تاکید دارد اما در کشورهای غربی حسادت علمی را ترویج می دهند.
وی گفت: برجام در دل دشمن امید ایجاد کرد و استکبار جهانی احساس کرد که هر چه بگوید با توجه به رویکرد برد-برد در مذاکره های هسته ای، ایران آن را می پذیرد.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه اضافه کرد: مدیریت جهادی باید در کشور سرکار بیاید و نباید در مدیریت کشور وهم و خیال داشت.
لاریجانی اضافه کرد: مدیریت کنونی در کشور متناسب نیست و نمونه مدیریت موفق در کشور مدیریت میدانی و جهادی است.
وی گفت: آنهایی که می گویند آقای روحانی باید استعفا بدهد، رویکرد اشتباهی است و رهبر معظم انقلاب و بسیاری از مسئولان ارشد نظام از ایشان حمایت می کنند.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: آقای روحانی باید بماند و برای رفع مشکلات در کشور تلاش کند.
لاریجانی گفت: تکیه بر وعده غربی ها اشتباه است و باید به جوانان اعتماد کنیم.
وی ادامه داد: افتخار در جمهوری اسلامی میدان دادن به جوانان است و همگان برای توسعه و افزایش تولید در کشور تلاش کنند.
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه تصریح کرد: در ارایه تسهیلات به بخش صنعت نباید از مرکز تصمیم‌گیری شود و باید به صورت موردی و شهرستانی برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولید تلاش کرد.
7408/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.