به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر با اشاره به تاکیدهای مقام معظم رهبری در خصوص معیشت مردم گفت: زندگی روزمره و معیشت آحاد مردم جامعه امروز دچار مشکلات جدی است و مسئولان باید با اقدام های جدی، در این موضوع تحول ایجاد کنند.
وی با تاکید بر این که مسئولان در شرایط اقتصادی ویژه کشور باید گوش شنوا در خصوص مشکلات مردم داشته باشند گفت: علیرغم کاهش قیمت دلار و سکه در بازار، متاسفانه شاهد کاهش قیمت اجناس اصلی و اساسی زندگی مردم نیستیم.
امام جمعه سمنان افزود: با اقدام های مسئولان قضایی، انتظامی و نظارتی استان، انبارهای احتکار اجناس و کالاهای ضروری در استان کشف و ضبط شده که نیاز است مسئولان در خصوص سرانجام این اجناس به صورت شفاف و روشن به مردم اطلاع رسانی کنند.
وی در ادامه گفت: کم فروشی، گران فروشی، احتکار، قاچاق و اختلاس از حرام های اقتصادی است که در شرایط امروز کشور باید به صورت جدی با آنها برخورد شود.
وی به نقش بازاریان در پیروزی انقلاب و عرصه های حساس کشور اشاره داشت و افزود: امیدواریم بازاریان در مقوله انصاف در فروش و توجه به معیشت مردم در شرایط فعلی کشور، ملاحظه های خاص در نظر بگیرند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان به روزهای پر افتخار دیماه از جمله 9 دی، 19 دی و 26 دی ماه اشاره داشت و خاطر نشان کرد: حمایت از ولایت فقیه در 9 و 19 دی انقلاب را استحکام بخشیده و بعد از این نیز‌ پشتوانه نظام‌ جمهوری اسلامی خواهد بود.
وی گفت: 26 دی ماه سالروز فرار شاه مخلوع، روز ماتم طاغوتیان بود و امروز نیز برخی در تلاش هستند تا‌ افراد طرد شده آن رژیم را مطرح کنند، اما باید بدانند که این ها تا ابد در نظر ملت بزرگ ایران مورد نفرت قرار دارند.
آیت الله شاهچراغی ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار بر رسیدگی به امور این قشر خدمتگزار جامعه از سوی مسئولان تاکید کرد.
7356م/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.