حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر فضیلت روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تدوین سند نشاط اجتماعی که در تراز نظام جمهوری اسلامی باشد، بسترساز نشاط پایدار در میان افراد جامعه است.
وی ادامه داد: نشاط اجتماعی در میان آحاد مردم در گرو انجام دقیق ماموریت های ذاتی دستگاه های اجرایی است.
فضیلت با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی لازمه هر اجتماع انسانی است، بیان کرد: مسئولان باید در مسیر ارتقاء نشاط اجتماعی فعالیت کنند و این امر نیاز به افزایش هماهنگی های همه جانبه دارد.
وی با اشاره به اینکه تمام ماموریت ها و وظایف ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه است، اضافه کرد: رسالت این اداره کل در حوزه های مختلف کاری از ساز تا نماز و از گنبد تا تنبک را شامل می شود که هر کدام حساسیت و راهبردهای خود را دارد و همه سبب ایجاد نشاط در جامعه می شود.
وی گفت: تدبیرهای لازم باید برای جبران خلاء های نشاط اجتماعی اندیشیده شود، در غیر این صورت، این خلاء از سوی بدخواهان کشور به شکل دیگری جبران می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان اضافه کرد: اگر مسائل و معضلات را خودمان مدیریت نکنیم، این مسایل از خارج از کشور مدیریت می شود، این امر خارج از شان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در ایجاد شور و نشاط در جامعه، گفت: رسانه ها و همه ظرفیت های رسمی و غیررسمی موجود در کشور در هدایت جامعه به سمت شور و نشاط اجتماعی باید کمک کنند.
سند نشاط اجتماعی در استان سمنان با تمرکز بر فعالیت دستگاه های موثر مانند آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه های فرهنگی و اجتماعی در دست تدوین است.
7342م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.