به گزارش ایرنا، محمد سعیدی روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان سمنان، افزود: انتشار خبرها در خبرگزاری ایرنا بر اصل اخلاق استوار است و همین ویژگی عامل محبوبیت این رسانه در بین مخاطبان است.
وی با بیان این که انتشار خبر بدون رعایت اصل اخلاق موجب التهاب و بی اعتمادی در جامعه می شود، ادامه داد: انتشار خبرها با رعایت صحت و تکیه بر اخلاق، موجب تقویت اعتماد افکار عمومی می شود و خبرگزاری جمهوری اسلامی در تحقق این مهم موفق عمل کرده است.
مدیرکل دامپزشکی استان سمنان تصریح کرد: خبرنگار بازوی رشد، توسعه، ترقی و پیشرفت جامعه است و توجه به جایگاه اجتماعی، سیاسی، امنیتی و معیشتی این قشر باید مدنظر مسوولان قرار بگیرد.
وی با اشاره به نقش اثرگذار خبرگزاری جموری اسلامی در اطلاع رسانی صحیح به جامعه، خاطر نشان کرد: رسانه پل ارتباطی بین مسوولان و مردم است و اطلاع رسانی، تبیین افکار عمومی و آموزش در جامعه در بستر رسانه محقق می شود.
به گفته سعیدی، دستیابی به دستاوردهای موفقیت آمیز در بخش امنیت غذایی، سلامت جامعه، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، نیازمند همراهی مردم است و این همراهی با کمک رسانه تحقق می یابد.
محمد جهانگیریان رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان نیز در این بازدید اهداف و رسالت های خبرگزاری ایرنا و نیز برنامه های این خبرگزاری در استان را تشریح کرد.
مشروح گفت و گوی خبرنگاران ایرنا با مدیرکل دامپزشکی استان سمنان در موضوع های مختلف کاری این اداره کل طی روزهای آینده در خبرگزاری ایرنا منتشر می شود.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.