به گزارش ایرنا، نصرت الله مشیری روز پنجشنبه در نشست خبری در سالن جلسات اداره کل پست استان سمنان، هدف از ساماندهی و راه اندازی این خدمات پستی را پاسخگویی به نیاز‌ها و صرفه‌جویی در وقت و رفاه حال مردم استان سمنان عنوان و بیان کرد: در حال حاضر این خدمات در تمام شهرهای استان‌ سمنان با استفاده از سریع ‌ترین خطوط حمل و نقل و بهره ‌گیری از توزیع کننده ویژه دایر شده است.
مدیرکل پست استان سمنان بیان کرد: ماموران اجرایی پست ویژه، مرسولات مشتریان را در کوتاه ترین زمان بعد از تحویل به پست، در مقصد و در نشانی گیرنده توزیع می کنند.
مشیری بیان کرد: بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین ارتباطی برای اطلاع فرستنده از تحویل مرسوله به گیرنده و ارایه رسید تحویل به گیرنده در صورت نیاز از جمله قابلیت‌های این خدمت است.
وی بیان کرد: خدمات مرسوله پستی ویژه به مقصد تهران برای اشخاص حقیقی در استان سمنان کلید خورده است و در آینده نزدیک برای مقصد گرگان، مشهد و سای نیز امکان پذیر خواهد شد.

**خدمت پست در بخش خرید و فروش مصالح ساختمانی
مدیرکل پست استان سمنان بیان کرد: این اداره کل به منظور رفع نیاز مشتریان و رفاه حال مردم سمنان سامانه ای به نام بازار متریال را راه اندازی کرده است که این طرح برای اولین بار در استان سمنان انجام شده است.
وی افزود: این سامانه به منظور ارائه خدمات متقابل تولید کنندگان و متقاضیان مصالح و لوازم ساختمانی است و خرید و فروش تمام لوزام ساختمان از این طریق امکان پذیر است.
وی بیان کرد: بازار متریال به یک فروشگاه کامل و برخط مصالح ساختمانی تبدیل شده است و شهروندان می توانند از مزایای فراوان آن استفاده کنند.

**پست مستقیم، حلقه‌ اتصال تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان کالا
مشیری بیان کرد: یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط اداره کل پست استان سمنان، پست مستقیم یا پست الکترونیک است که حلقه اتصال تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات با مصرف‌کنندگان و مشتریان است.
مدیر کل پست استان سمنان بیان کرد: پست مستقیم بانک اطلاعاتی اماکن و مشاغل است که به عوامل کسب و کار اجازه می دهد تا از طریق بانک‌های اطلاعاتی ویژه‌ این خدمات، با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط دو سویه برقرار کنند.

**ارائه خدمات به دانشگاهیان از طریق یونی پست
مشیری گفت: یونی پست سامانه ای ارتباطی است که کلیه خدمات دانشگاهیان با دانشگاه ها را تحت پوشش قرار می دهد، مذاکرات اولیه جهت امضای تفاهم نامه ارائه خدمات یونی پست با رئیسان دانشگاه های استان سمنان انجام شده است.
مدیرکل پست استان سمنان بیان کرد: با راه اندازی این سامانه دانشجویان و دانشگاهیان با صرف کمترین زمان و هزینه می توانند خدمات مورد تقاضای خود را دریافت کنند.
268 واحد پستی در استان سمنان فعالیت دارند که 83 واحد در شهرها و 185 واحد نیز در مناطق روستایی مشغول به خدمت هستند.
9891م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.