سرهنگ سید مهدی جلالی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: اتوبوس تهران- مشهد ساعت 12 و 40 دقیقه دیروز در محور آرادان- سرخه واژگون شد که این سانحه 2 کشته داشت.
وی با اشاره به وجود 42 سرنشین در این اتوبوس و انتقال 15 نفر از مصدومان این اتوبوس به بیمارستان برای طی مراحل درمان، اضافه کرد: تعدادی از سرنشینان اتوبوس از اتباع افغان بودند.
جانشین پلیس راه استان سمنان به بررسی کارشناسی ماموران پلیس راه استان در مورد واژگونی این اتوبوس اشاره و بیان کرد: مقصران سانحه 50 درصد اداره راه به دلیل رعایت نکردن نظامات دولتی در رفع نقص هندسی محل و 50 درصد راننده به دلیل بی احتیاطی در تخطی از سرعت مطمئنه تشخیص داده شد.
از روز گذشته به دلیل بارندگی های پراکنده باران و برف در نقاط مختلف استان سمنان، محورهای مواصلاتی لغزنده و حادثه خیز است و پلیس راهنمایی و رانندگی به ویژه در گردنه ها بر رعایت احتیاط در کنار مدنظرداشتن قوانین و مقررات هنگام رانندگی تاکید دارد.
بیش از نیمی از مسیر اصلی شرقی غربی کشور از تهران به مشهد از استان سمنان عبور می کند، این محور ملی در سمنان نیازمند توجه و تخصیص اعتبارهای کشوری برای بهبود شرایط تردد هموطنان است.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.