به گزارش ایرنا، حیدر آسیابی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام خمینی (ره) استانداری افزود: کشور در مقابل آماج جنگ روانی دشمن قرار گرفته که مقابله با این هجمه ها و تهدیدها در گرو اتحاد و دوری از هر گونه رقابت های جناحی غیر اخلاقی است.
وی ابراز داشت: ایجاد وحدت، پیشگیری از تفرقه افکنی و دوری از هرگونه رقابت های جناحی غیراخلاقی باید در اولویت برنامه های مسوولان کشوری باشد.
آسیابی با اشاره به ضرورت همدلی بین مسوولان در برابر هجمه های روانی دشمنان، گفت: رمز وحدت مسوولان قرار گرفتن در زیر پرچم رهبری است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تاکید کرد: دشمنان با سرکردگی آمریکا در امور نظامی، سیاسی و اقتصادی با هم متحد شدند.
وی بیان کرد: دشمن بیش از هر چیز دیگری به دنبال جنگ روانی است و خیلی از مسایل و مشکلات کنونی کشور ناشی از همین جنگ روانی دشمنان است.
آسیابی تصریح کرد: در زمان کنونی شبکه های مجازی در پی فرافکنی و تفرقه بین آحاد جامعه هستند، اگر این امر کنترل نشود اعتماد عمومی و مردمی کشور خدشه دار می شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، مردم را بزرگترین پشتیبان نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: در تمام بحران ها و تحت همه فشارها مردم بیشتر از مسوولان پای کار بودند و فشارهای مختلف را تحمل کردند.
وی یادآور شد: تلاش مضاعف، جهادی، اهتمام ویژه و افزایش نظارت ها باید مدنظر مسوولان قرار گیرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به نبود نظارت های لازم بر امور جامعه در حوزه های مختلف، تصریح کرد: نبود نظارت ها بر امور کشور مقدمه ای بر اتفاقات ناخوشایند اقتصادی در این مدت بوده است.
به گزارش ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در میان استاندارانی است که مشمول طرح منع به کارگیری بازنشستگان است.
به گزارش ایرنا، قانون اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان ششم شهریور 97 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و 27 شهریور رییس جمهوری آن را برای اجرا به سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.