حسن آل بویه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: راه اندازی فرودگاه در سمنان به افزایش سرمایه گذاری خارجی در نقاط مختلف استان کمک می کند.
وی خاطر نشان کرد: فرودگاه مرکز استان متعلق به همه شهرستان های سمنان است و راه اندازی این طرح مهم ملی به توسعه پایدار در منطقه منجر می شود.
آل بویه ادامه داد: بسیاری از فعالان اقتصادی خارجی در پایتخت دفتر فعال دارند که راه اندازی تاکسی هوایی در جا به جایی و حضور این سرمایه گذاران در استان سمنان بسیار ضروری است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: راه اندازی فرودگاه در مرکز استان تکمیل کننده زنجیره زیرساخت های سرمایه گذاری در سمنان است و با فرودگاه، راه آهن و جاده های امن ارتباطی می توان برای توسعه روزافزون این منطقه از کشور گام برداشت.
وی تصریح کرد: راه اندازی فرودگاه و اعطاء مجوز مرز هوایی به فرودگاه سمنان علاوه بر جابه جایی مسافر در میان مدت می تواند برای ارسال و صادرات کالا به نقاط مختلف کشور و جهان تاثیرگذار باشد.
آل بویه تصریح کرد: برای افزایش اشتغال در هر منطقه توجه به زیرساخت های حمل و نقل در اولویت قرار دارد و در دولت تدبیر وامید اقدام های قابل توجهی در بهبود این بخش انجام شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: با راه اندازی فرودگاه سمنان و توجه به توسعه پایدار در تمامی منطقه های استان، می توان در آینده نزدیک برای توسعه و آبادانی این منطقه از کشور گام برداشت.
فرودگاه مرکز استان سمنان در 10 کیلومتری جاده سمنان - مشهد واقع شده است و سابقه تاسیس آن به سال 1355 بر می گردد.
استان سمنان یک منطقه ویژه اقتصادی، هشت ناحیه و 10 شهرک صنعتی با یکهزار و 200 واحد تولیدی دارد که 29 هزار نفر در این واحدها اشتغال دارند.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.