به گزارش ایرنا، غلامرضا سالار روز سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی سمنان افزود: خدمات اقتصادی دولت باید به خوبی به مردم اطلاع رسانی شود و این ‌مساله مورد تاکید رهبر معظم اتقلاب است.
وی با بیان این که رهبر انقلاب به اقتصاد مقاومتی تاکید دارند، تصریح کرد: در شرایط اقتصادی فعلی، متکی بودن به تولید داخلی راهکار برون رفت از مشکلات است.
مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اظهار داشت: تیم اطلاع رسانی دسنگاه های دولتی باید قوی تر کار کند تا جلوه مناسبی از خدمات دولت به وسیله رسانه ها منتشر شود.
سالار یادآورشد: ارتباط با مردم از تاکیدهای مدیریت عالی شرکت شهرک های صنعتی کشور است و مدیران این سازمان در سراسر کشور باید پاسخگوی مردم باشند.
به گفته وی، صداقت در آماری که از صنایع به مردم داده می شود بسیار مهم است و در منشور اخلاقی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی این مساله مورد توجه قرار گرفته است.
مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اضافه کرد: شورای اطلاع رسانی شهرک های صنعتی سمنان، شورای جوانی است و باید غفلت از ظرفیت های شهرک های صنعتی با همیاری رسانه ها رفع شود.
مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با تاکید بر این که این شورا باید چابک دیده شود، گفت: شورای اطلاع رسانی شهرک های صنعتی باید اتاق فکر باشد و ارتباط معقول با دانشگاه برقرار کند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان نیز در این نشست گفت: رسانه نقش اثرگذار و کمک کننده در تولید محتوا دارد و باید از ظرفیت رسانه بیش از گذشته استفاده شود.
حسن آل بویه افزود: به کمک فضای رسانه ای، جایگاه شرکت شهرک های صنعتی ارتقا یافته است و در زمان حاضر این شرکت جزو یکی از دستگاه های فعال در حوزه های مختلف است.
وی ادامه داد: این استان ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه صنعت داشته و داشتن چنین ظرفیت هایی رسالت ملی دارد و اکنون توسعه صنعت در استان سمنان با چالش جدی آب مواجه است.
آل بویه خاطر نشان کرد: جایگاه شرکت در استان سمنان یک شرکت توسعه ای تعریف شده است و اکنون شرکت بستر توسعه صنعتی را فراهم می کند.
به گزارش ایرنا، در این جلسه اعضای شورای اطلاع رسانی نیز دیدگاه های خود را در زمینه بهبود اطلاع رسانی از فعالیت ها در شهرک های صنعتی عنوان کردند.
استان سمنان یک منطقه ویژه اقتصادی، هشت ناحیه و 10 شهرک صنعتی با یکهزار و 200 واحد تولیدی دارد که 29 هزار نفر در این واحدها اشتغال دارند.
7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.