مهدی رومنانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ابراهیم امیرآبادیان، با کمک پنج میلیارد ریالی خود، 40 درصد از اجرای طرح احسان حسینی را در استان سمنان اجرا کرد و بقیه هدفگذاری این طرح توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان انجام گرفت.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امیریه شهرستان دامغان اضافه کرد: این خیر امیرآبادی در روز 11 محرم در مراسم اجتماع عظیم عاشورائیان شهر امیریه با همکاری کمیته امداد، اقدام به طبخ 72 دیگ غذا به نیت 72 شهید دشت کربلا کرد که این طرح در 6 شهر دیگر استان سمنان نیز برگزار شد.
رومنانی گفت: سرانه کمک برای هر خانواده نیازمند شامل یک کیسه 10 کیلویی برنج، یک حلب روغن، گوشت قرمز و یا ماکارونی است.
رومنانی به توزیع 200 تن اقلام مصرفی در سراسر استان سمنان اشاره کرد و اظهار داشت: در شهر امیریه شهرستان دامغان پنج تُن برنج ایرانی، یک تن برنج خارجی، 2 هزار و 500 بسته ماکارونی و 240 عدد روغن جامد بین 800 خانوار مددجوی کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد.
وی تصریح کرد: این خیر همچنین در روز عید قربان امسال یکهزار و 200 رأس گوسفند برای کمک به مستمندان ذبح کرد که ذبح و توزیع در سراسر استان انجام گرفت.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امیریه گفت: یکهزار و 500 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان و 800 خانوار نیز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه امیرآباد هستند.
بخش امیرآباد از توابع شهرستان دامغان و در 25 کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد.
22 هزار و 756 نفر معادل سه درصد جمعیت 702 هزار نفری استان سمنان زیر پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند، از این تعداد هشت هزار و 600 خانوار در قالب 13 هزار و 640 نفر ماهانه از این نهاد مستمری دریافت می کنند.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.