جماران؛

تقویت قلب و کاهش فشار خون با این راهکار ساده

به گفته بنیاد قلب آلمان، دوچرخه سواری به طور منظم به تقویت قلب و کاهش فشار خون کمک می کند، که به محافظت در برابر بیماری قلبی کمک می کند و پیشرفت بیماری عروق کرونر قلب را کند می کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران به نقل از مجله سلامتی: برای این منظور، بنیاد دوچرخه سواری پنج بار در هفته و برای مدت زمان کمتر از 30 دقیقه (بیش از 150 دقیقه در هفته) را توصیه می کند.

برای افراد مبتلا به بیماری قلبی، قبل از دوچرخه سواری باید قلب خود را توسط متخصص قلب معاینه کنند. با استفاده از الکتروکاردیوگرام استرس، پزشک می تواند میزان تمرین مناسب را تعیین کند و همچنین می تواند تأثیر داروهای قلبی را بر سیستم قلبی عروقی و عملکرد بدنی بررسی کند.

همچنین به بیماران قلبی توصیه می شود برای جلوگیری از بارگذاری بیش از حد قلب، دوچرخه مجهز به دستگاه اندازه گیری ضربان قلب را سوار کنند.



 

بنیاد قلب آلمان همچنین نشان داد که دوچرخه سواری منظم فواید سلامتی دیگری نیز دارد. باعث افزایش استقامت، تقویت ریه ها و تقویت عضلات باسن و ساق پا می شود.

دوچرخه سواری برای مفاصل دوستانه است. زیرا بیشتر وزن بدن روی زین می افتد که از مفاصل ران و زانو محافظت می کند. حرکت رکاب زدن همچنین باعث افزایش تامین مواد مغذی به غضروف مفصلی می شود.

علاوه بر این، دوچرخه سواری به طور منظم به شما کمک می کند وزن سالمی داشته باشید. دوچرخه سواری به مدت نیم ساعت به سوزاندن حدود 150 تا 250 کالری کمک می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید