جماران؛

اسرار قهوه برای زیبایی پوست

بر اساس گفته متخصصان تفاله قهوه سلول های مرده پوست را از بین می برد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ به نقل از مجله استایل بوک، متخصصان لایه برداری قهوه را کلید زیبایی پوست می دانند، زیرا به پوست ظاهری گلگون می بخشد که جوانی و شادابی را به همراه دارد.

 محصول لایه بردار را می توان با استفاده از پودر قهوه یا تفاله قهوه، اضافه کردن کمی آب لیمو و مخلوط کردن آن با یک قاشق چای خوری روغن مواد غذایی ارگانیک، به عنوان مثال روغن نارگیل، و سپس افزودن کمی شکر به مخلوط تهیه کرد.

مجله سلامت و زیبایی توضیح داد که این ترکیب را می توان زیر دوش استفاده کرد، به این صورت که پوست را با حرکات دایره ای مالش دهید و مدتی بگذارید تا اثر کند و سپس آن را با آب ولرم خوب بشویید.


 

دانه های قهوه به لطف محتوای کافئین خود جریان خون را تحریک می کنند، آنها همچنین همراه با کریستال های قند برای حذف سلول های مرده پوست عمل می کنند، در حالی که روغن به خوبی از پوست مراقبت می کند.

با استفاده از این محصول لایه بردار، خانم ها می توانند از پوستی صاف، محکم و گلگون برخوردار شوند که طراوت و جوانی را تراوش می کند.

این محصول لایه بردار را می توان یک یا دو بار در هفته استفاده کرد و همچنین می توان آن را روی پوست صورت استفاده کرد و حتما پوست را به آرامی مالش دهید.

 

دیدگاه تان را بنویسید