به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز شنبه در دیدار با اعضای شورای اداری استان به مناسبت هفته دولت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر، افزود: شهید رجایی و شهید باهنر مدیران تراز اول انقلاب اسلامی بودند.
وی به ضرورت حفظ انسجام برای حل مسائل و مشکلات تاکید کرد و ادامه داد: امروز باید برای حل مشکلات کنار هم باشیم.
حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب چارچوب های راه حل های برون رفت از مشکلات را بیان کرده اند، اظهار داشت: باید تلاش شود تا مردم در جامعه احساس فشار اقتصادی نکنند.
امام جمعه زنجان به ضرورت مدیریت هزینه ها و پرهیز از هزینه های اضافی در دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: در شرایط امروز باید با سرعت و دقت در تصمیم گیری، پیگیر بهبود امور باشیم چرا که در شرایط جنگی جای مسامحه و آزمون و خطا نیست.
وی با بیان اینکه برنامه اصلی دشمن در مواجهه با جمهوری اسلامی، ایجاد فشار روانی است، افزود: منشا 70 درصد مشکلات، داخلی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به لزوم امید آفرینی در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: مشکلات وجود دارد ولی نباید با یأس آفرینی و سیاه نمایی، امید مردم را تضعیف کرد.
وی به ارتباط هر چه بیشتر مدیران با مردم تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی نباید برای حل مشکلات معطل بخشنامه و دستورالعمل باشند بلکه خود مدیران هم با تسهیل در کارها برای حل مشکلات باید راه حل نشان دهند.
حجت الاسلام خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امام جمعه لیدر حزب سیاسی نیست، گفت: همه سعی من این بوده تا سنگر نماز سنگر تسویه حساب سیاسی و جناحی نباشد.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.