غفار امانی، روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: 'امیراسماعیل ‌اوف' ووشوکار منتخب و جوان قزاقستان در برابر این ووشوکار شاخص زنجانی، کم آورد و نتوانست خودنمایی کند.
وی اظهار داشت: قزاقستانی ها در رشته های رزمی خوب و توانمند هستند اما سیفی با اجرای فنون خاص خود نشان داد که در ووشو یک سر و گردن از حریف قزاقستانی خود بالاتر است.
امانی با بیان اینکه ووشوکار زنجانی در وزن 70 کیلوگرم این رقابتها بر روی رینگ قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: سیفی عصر امروز /29 مرداد/ به مصاف 'کوت سومبات' ووشکار کشور لائوس خواهد رفت که امید به کسب پیروزی داریم.
دبیر هیات ووشو استان زنجان گفت: جسارت، شجاعت و جنگندگی از خصوصیات بارز محسن محمدسیفی است که این ویژگی بارز باعث می شود تا تعادل و روحیه حریفان قدر و صاحب نام جهان و آسیا را در میدان مبارزه برهم بریزد.
امانی افزود: این ووشوکار ارزنده زنجانی اصولا با باخت بیگانه است و به لحاظ روانی بسیار قوی است و حریفان وقتی تمرینات و مسابقات سیفی را می بینند خود را در برابرش مغلوب می بینند.
وی اظهار داشت: محسن محمدسیفی، دارنده چهار نشان طلای جهان و 2 طلای بازی‌ های آسیایی است و تاکنون حریفان قدر و صاحب نامی را مغلوب کرده است.
به گزارش ایرنا، در وزن 56 کیلوگرم مسابقات ووشو هیجدهمین دوره بازی های آسیایی، رضا سبحانی دیگر ووشوکار مطرح زنجان به مصاف حریفان خواهد رفت.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.