سرهنگ ابوالفضل طهماسبی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایش بزرگ میدانی و چند رسانه ای فصل شیدایی که با استقبال بالای مردم این استان مواجه شد، سه شنب شب به کار خود پایان داد.
وی یادآورشد: نمایش فصل شیدایی که از پنج مرداد در شهر زنجان به روی صحنه رفت قرار بود 14 مرداد خاتمه یابد اما استقبال چشمگیر مردم باعث شد تا مسئولان اجرای نمایش زمان آن را به مدت 2 روز تمدید کنند.
طهماسبی اظهار داشت: نمایش بزرگ میدانی و چند رسانه ای فصل شیدایی با هنرنمایی 50 هنرمند ثابت از تهران و قریب 150 هنرور که از سربازان سپاه انصارالمهدی (عج) استان بودند، اجرا شد.
به گزارش ایرنا، این نمایش، تاکنون در 15 استان به نمایش درآمده و حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، تبعیت از ولایت فقیه، معرفی شهدای زنجان، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، انقلاب و اسلامی، کسب و کار حلال، راستگویی، صداقت و امانتداری و توسل به ائمه اطهار، بخشی از اهداف آن بود.
در این نمایش، رویدادهای مهم تاریخ اسلام از جمله هبوط حضرت آدم (ع)، ورود کاروان امام رضا (ع) و حدیث سلسله الذهب، شهادت حضرت علی (ع)، شهادت حضرت رقیه و حضرت فاطمه الزهرا (س)، واقعه کربلا و غدیر و مباهله و همچنین صحنه هایی از تاریخ معاصر ازجمله انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم، به تصویر کشیده شد.
فصل شیدایی از پنجم مرداد سالجاری از ساعت 20:30 به مدت یک ساعت و 45 دقیقه در فضایی روباز و در جوار جمعه بازار شهر زنجان واقع در انتهای کوی فرهنگ (علی آباد) به نمایش گذاشته شد و 16 مرداد نیز به پایان رسید.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.