به گزارش ایرنا، سردار محمدعلی صبور روز دوشنبه در مجمع سالانه هیات ورزش سه گانه استان زنجان افزود: در زمان حاضر بزرگ ترین ثواب، کمک به ورزش است و باید با درایت و هوشیاری از این مقوله مهم و اثرگذار برای سلامت فرد و جامعه حمایت کرد.
وی، جذب حامی مالی مناسب، درآمدزایی و استعدادیابی در ورزش سه گانه را ضروری خواند و اظهار کرد: باید توجه داشت که سرمایه گذاری در ورزش هزینه نیست بلکه درآمد است.
این مسئول خصلت پهلوانی در ورزش را مهم خواند و خاطرنشان کرد: اگر فعالان و قهرمانان به این خصلت مهم بی توجه باشند در این صورت قهرمانی های آنان چندان دوام نخواهد آورد و پس از مدتی نام آنان فراموش خواهد شد.
رئیس فدراسیون ورزش سه گانه به وضعیت مالی فدراسیون اشاره و اعلام کرد: پارسال، بودجه مناسبی به فدراسیون ورزش سه گانه اختصاص یافت که در مقایسه با سال 95 افزایش داشت و توانستیم با این اعتبار که کمتر از یک چهارم بودجه درخواستی بود، تکان هایی به فدراسیون داده و کمک هایی را نیز به هیات های استانی داشته باشیم.
صبور، ضرورت توجه و کمک گرفتن از پیشکسوتان به منظور رشد، شکوفایی و پویایی ورزش سه گانه را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به ظرفیت و استعدادهای فراوان زنجان در بخش ورزش سه گانه افزود: زنجان مهد علم و دین است و در تمامی بخش های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، نظامی و ورزشی، از پتانسل و استعداد خوبی برخوردار است.
وی ادامه داد: اگر به وضعیت ورزش زنجان رسیدگی بیشتری شود در این صورت ورزشکاران این استان در مسابقات بسیار سهل و آسان به نشان خواهند رسید.
صبور اخلاق مداری در ورزش را ارزشمند خواند و افزود: زنجان در ورزش سه گانه از ورزشکاران قدر و اخلاق مداری چون سید مقصود شبیری و آرش علی بخشی فرد، برخوردار که خصوصیات بسیار خوب اخلاقی آنان مایه فخر و مباهات این رشته ورزشی است.
وی تصریح کرد: ورزش سه گانه زنجان با توجه به کوتاهی هایی که شد در قیاس با سال های گذشته، افت زیادی داشته است و انتظار می رود با کمک به هیات جدید، این رشته ورزشی زنجان دوباره به روزهای اوج و شکوفایی برسد.
در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی از 13 ورزشکار فعال این رشته ورزشی و اکبر عباسیون خیر ورزش سه گانه این استان قدردانی شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.