به گزارش ایرنا، فریدون هاشم نژاد عصر روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان طارم، ضمن اشاره به عملکرد مثبت تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه و ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه، اظهار کرد: نشاط و شادابی در جامعه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی نوجوانان و جوانان شده و همه آحاد مردم را به آینده امیدوار می کند و یکی از راههای ایجاد فضای شادی و نشاط توسعه ورزش است.
وی با بیان اینکه در بحث اوقات فراغت جوانان دستگاههای مسئول و متولی باید همه امکاناتشان را بکار بگیرند، گفت: مسئله غنی کردن اوقات فراغت جوانان که از وظایف اصلی مسئولان مربوطه است باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد تا در تابستان سال جاری از امکانات و ظرفیت های سازمانها در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان بصورت مطلوب استفاده شود.
هاشم نژاد بر حضور خانواده ها در کنار نوجوانان و جوانان در اوقات فراغتشان تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اوقات فراغت یکی از عناصر تعیین کننده در تحکیم بنیان خانواده محسوب می شود، گذراندن اوقات فراغت اعضای خانواده در کنار هم تاثیرات مثبت روحی و روانی برای آن ها به همراه دارد و در کنار هم قرار گرفتن با یکدیگر باعث انسجام بیشتر خانواده می شود.
وی همچنین ضمن دعوت از سمن ها جهت فعالیت در موضوع اوقات فراغت و ورزش اظهار کرد: سمن‎ها در طارم باید فعالیت‎های جدی‎تری داشته باشند و این سازمان‌های مردم‌ نهاد که از دل مردم و برای حل برخی مشکلات با نیتی غیرانتفاعی وارد گود اجتماع شده‌اند، می‌توانند با فراغ ‌بال در راه فرهنگسازی در عرصه‌های مختلف شهرستان گام بردارند که نمایندگان دولت نیز از این سازمانها در شهرستان حمایت خواهند کرد.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان طارم، استعدادهای ورزشی، فرهنگی و هنری در این شهرستان را بالقوه برشمرد و افزود: مسئولان باید در جهت شکوفا شدن استعدادهای جوانان این شهرستان تلاش کرده و حمایتهای خودشان از جوانان افزایش دهند.
به گزارش ایرنا، دومین جلسه ستاد ساماندهی طارم برگزار شد و اعضای ستاد ضمن ارائه عملکرد و پیشنهاداتشان، برنامه های خود در راستای این ستاد در تعطیلات تابستان سال جاری ارائه کردند.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
9886/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.