مصطفی محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون شمار بالای مراجعه کنندگان به کلینیک ویژه شهر زنجان در شفیعه سابق که از دی سال گذشته بصورت غیر رسمی فعالیت خود را آغار کرده مشکلاتی ایجاد کرده است.
وی یادآوری کرد: روزانه به طور میانگین یکهزار بیمار و گروههای دیگر برای درمان بیماری های خود به کلینیک ویژه شهر زنجان مراجعه می کنند که آمار بالایی را شامل می شود.
این مسئول ادامه داد: این مهم به دلیل حجم زیاد مراجعات نیاز مردمی به ویژه از دیگر مناطق مناطق بخصوص استان های همجوار و اعتماد انها نسبت به خدمات پزشکان رخ داده و با وجود 2 شیفت شدن (صبح و بعدازظهر) خدمات رسانی مطلوب را با مشکل مواجه کرده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: از طرفی بیشتر مراجعات به کلینیک را موارد غیر ضروری تشکیل می دهد و به نوبه خود موجب می شود پزشک و با متخصص مربوطه بدون در نظر گرفتن استانداردها، شمار زیادی از بیماران را ویزیت کند.
وی بیان کرد: یکی از مشکلات این کلینیک، نبود پارکینیگ است که تردد شهروندان را با مشکل مواجه کرده و برای رفع این مهم رایزنی های با استانداری زنجان انجام گرفته است.
محمدی افزود: برای رفاه خاطر مردم نیزبرای برخی تخصص ها نوبت دهی 15 روزه به مراجعه کنندگان داده می شود و این مهم در راستای خدمات رسانی بهینه است.
وی بیان کرد: به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان نوبت دهی حضوری نیزدر این کلینیک حذف شده و بیماران و مراجعه کنندگان می توانند بصورت تلفنی، اینترنتی و فضای مجازی نسبت به انجام این کار اقدام کنند.
این مسئول ادامه داد: برای آرامش خاطر بیماران بخش های پاراکلینیکی از قبیل داروخانه و آزمایشگا نیزه راه اندازی شده و طبق برنامه ریز ها، بخش فیزیوتراپی نیز در آینده ای نزدیک و تصویر برداری نیز در صورت تامین نیروی انسانی مورد نیاز راه اندازی خواهد شد.
به گزارش ایرنا، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شفیعیه شهر زنجان به عنوان پیشرفته ترین و مجهزترین مرکز کشور در وسعت حدود پنج هزار و 400 هزار مترمربع ، در پنج طبقه ، با اعتبار 11 میلیارد تومان (110 میلیارد ریال) در کمتر 2 سال به بهره برداری رسید.
هم اکنون در این کلینیک بخش های تخصصی مثل تست ورزش و اکو قلب (بزرگسال و اطفال)، شنوایی سنجی،خدمات پرستاری و نوار عصب عضله ، نوار مغز و به عبارتی تمامی خدمات پاراکلینیک مورد نیاز ارائه می شود.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.