به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری شامگاه شنبه در آیین معارفه فرماندار شهرستان سلطانیه افزود: انقلاب اسلامی ایران در چهلمین سال پیروزی قرار دارد و حفظ وحدت و انسجام بویژه در برابر دشمنان نظام و انقلاب ضرورت دارد.
وی خاطرنشان کرد: رمز پیروزی و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در حفظ انسجام، وحدت، یکپارچگی و همدلی همه ارکان نظام و مردم است.
درویش امیری بر ضرورت بازسازی اعتماد عمومی در جامعه تاکید کرد و افزود: با مبارزه با فساد و سالم‌سازی جامعه باید اعتماد عمومی را بازسازی کنیم، چراکه اعتماد مردم به نظام سرمایه ملی است که نباید کمرنگ یا خدشه دار شود.
وی بیان کرد: باید با همت و تلاش مضاعف، سال 97 را به سال نهضت خدمتگزاری تبدیل کنیم و در این میان مردم در 40 سالگی انقلاب، انتظار خدمتگزاری صادقانه از مسئولین دارند.
استاندار زنجان گفت: فضای همدلی و هم افزایی در بین مسئولان استان زنجان مطلوب بوده و با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و همراهی نمایندگان استان در مجلس، همه مسئولان استان در جهت جلب امکانات و سرمایه های ملی به استان زنجان تلاش می کنند و به پیگیری مطالبات مردم می پردازند.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده طی سال گذشته در استان اشاره کرد و گفت: مسئولان استان زنجان در سال گذشته به تعهدات خود در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری عمل کردند با حمایت از طرح رونق اقتصادی بیش از سهم استان، موجب آغاز مجدد فعالیت 29 واحد تولیدی تعطیل شده در زنجان شدند
درویش امیری افزود: مدیران چابک، با انگیزه و امین در سیستم اداری کشور و کارکنان دولت در تمامی سطوح باید با انگیزه و تلاش مضاعف، فضا و روح خدمتگزاری را در دستگاه های اجرایی ارتقا ببخشند.
وی ادامه داد: 113 عضو شورای اسلامی شهر و 2269 عضور شورا در 737 روستای استان ظرفیت های بزرگی در جهت ارتقا و توسعه شهرها و روستاها بشمار می روند و شوراها به عنوان نهادهای مدنی و اجتماعی قدرتمند می توانند در راستای رشد و توسعه مناطق گام بردارند.
استاندار زنجان گفت: شهرستان سلطانیه دارای شهرت جهانی است که همچون نگینی در جهان میراث فرهنگی می درخشد، که با تلاش های فرماندار جدید، این شهرستان به یکی از بزرگترین قطب های گردشگری کشور تبدیل شود و از ظرفیت های استان و کشور برای رشد و توسعه این منطقه استفاده کند.
به گزارش ایرنا، توحید سلیمی مدت پنج ماه تصدی سرپرستی فرمانداری سلطانیه را برعهده داشتند و حسین رحمانی هزاررود با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید سلطانیه منصوب و در مراسمی با حضور استاندار زنجان، نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس، ائمه جمعه و جمعی از مدیران استان و شهرستان معرفی شد.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.