به گزارش ایرنا، سردار علی آزادی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: حدود یک هزار و 370 کیلوگرم از مواد مخدر توسط نیروی انتظامی، 996 هزار کیلوگرم توسط اداره کل اطلاعات و 37 هزار کیلوگرم نیز توسط نیروهای سپاه و بسیج در سطح استان کشف شد.
وی با بیان اینکه تریاک با نزدیک یک تن، بیشترین ماده مخدر کشف شده طی سال گذشته در استان بود، ادامه داد: گراس و گل با 309 کیلوگرم، حشیش با 36 کیلوگرم، هروئین و کراک با 12 کیلوگرم و شیشه با حدود 11 کیلوگرم در رتبه های بعدی قرار دارند.
سردار آزادی با بیان اینکه سال گذشته، 2 هزار و 793 نفر در ارتباط با قاچاق، توزیع، خرده فروشی و نگهداری مواد مخدر در استان دستگیر و به مرجع قضایی تحویل شدند، ادامه داد: طی این مدت، 359 خودرو و 90 دستگاه موتور سیکلت سوداگران مواد مخدر توقیف شد.
وی از دستگیری 2 هزار و 495 نفر از معتادان در سطح استان طی سال گذشته خبر داد و افزود: 46 درصد از این دستگیر شدگان، 15 تا 30 سال سن داشتند.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: تصریح کرد: پلیس در برخورد و مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر، قاطعانه عمل می کند و هیچ اغماضی هم در کار نیست.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.