مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی زنجان از تجهیز شهرک صنعتی افق ابهر به امکانات فیبر نوری خبر داد و افزود: قابلیت واگذاری این امکانات برای واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک فراهم شده و هر واحد می‌تواند بر اساس متراژ زمین خود نسبت به استفاده از این امکانات اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان،  امیر حمیدنیا امروز یکشنبه -26 فروردین ماه جاری- با اعلام این خبر، افزود: شبکه فیبر نوری در شهرک صنعتی افق ابهر به طول 10 کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر 11 میلیارد ریال اجرا شده است.

حمید نیا، با تاکید بر اینکه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولید و صنعت ضروری است، اظهار کرد: استفاده از سرویس‌های مختلف با کیفیت مناسب و همچنین افزایش نیاز به اینترنت و ارتباطات پرسرعت منجر به آن شد  که شرکت شهرکهای صنعتی استان نسبت به اجرا و تقویت شبکه فیبر نوری در شهرک های صنعتی استان اقدام کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: شهرکها و نواحی صنعتی اشراق، نوآوران، روی، هیدج، شریف ابهر، طارم و خرمدره مجهز به شبکه فیبر نوری هستند و هم اکنون عملیات اجرای فیبر نوری در شهرکهای صنعتی برق، الکترونیک و آی تی، سلطانیه، خدابنده و ناحیه صنعتی ظریفان با هزینه‌ای بالغ بر 40 میلیارد ریال در حال اجرا  است.

وی تصریح کرد: اجرای شبکه فیبر نوری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجب توسعه پایدار و سرعت انتقال داده‌ها در بخش تولید و صنعت می‌شود.

شهرک صنعتی افق ابهر با مساحت 700 هکتار بزرگترین شهرک صنعتی استان زنجان می باشد که در کیلومتر 100 آزادراه زنجان- تهران واقع شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.