علی محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی سازمان تامین ‌اجتماعی در ایام نوروز و برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان به ویژه بیمه‌شدگان طرح آماده‌باش نوروزی واحدهای درمانی بستری با تشکیل ستاد نوروزی اجرا می شود.
وی اظهار کرد: بر این اساس در تعطیلات نوروز بیمارستان‌های امام حسین (ع) و امید ابهر بطور شبانه‌روزی و متناسب با تعداد مسافران نوروزی و ساز و کارهای ارائه شده به مسافران نوروزی و بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات ارائه خواهند کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: روسای بیمارستان ها در ایام یاد شدبصورت مستم برر نحوه ارائه خدمات به بیماران را نظارت کرده و مشکلات احتمالی را برطرف می کنند.
وی بیان کرد: طرح آماده باش نوروزی مراکز درمانی استان با نصب بنر های مخصوص و در مبادی ورودی شهرهای زنجان و ابهر ، به مردم و مسافران درخصوص ارائه خدمات درمانی یاد شده با ذکر نشانی مراکز و خدمات قابل ارائه اطلاع رسانی خواهد شد.
محمدی افزود: مرخصی کارکنان کادر تخصصی مراکز درمانی با هماهنگی دانشگاههای علوم‌پزشکی این اقدام نیز باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا ضمن فراهم کردن امکان دسترسی کامل بیماران به خدمات درمانی، از بروز هرگونه کاستی و اختلال در زمینه خدمت‌رسانی به بیماران به ویژه در بخش اورژانس پیشگیری شود.
وی، خاطر نشان کرد: بیماران و بیمه شدگان می توانند هر گونه مسائل و مشکلات مراکز درمانی تامین اجتماعی استان
را در طول تعطیلات نوروزی از طریق سامانه پیامک شماره 10001420241 و یا از طریق شماره تلفن 33424713 مراتب را به کشیک ایام نوروزی ستاد اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135 مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35 درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.