مسیح الله معصومی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه اعلام شده تقاطع غیرهمسطح سیدالشهدا (ع) روز 18 اسفند همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مسوولان استانی و کشوری به بهره برداری می رسد و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.
وی اظهار کرد: شهرداری زنجان با افتتاح طرح های عمرانی از قبیل تقاطع غیرهمسطح سیدالشهدا (ع) و زینبیه غربی به استقبال نوروز می رود و این روند در سال آینده شتاب بیشتری خواهد یافت.
این مسئول یادآور شد: عملیات اجرایی این طرح در خیابان خیام شهر زنجان از سال 89 آغاز شد و بنا بدلایلی در زمان موعد به بهره برداری نرسید که پس از سال ها چشم انتظاری به بهره برداری می رسد.
معصومی افزود: برای اجرا و تکمیل این طرح با در نظر گرفتن تملکات آن، 500 میلیاردریال هزینه شده که کمتر از 10درصد آن سهم راه و شهرسازی و استانداری بوده و باقیمانده مبالغ را شهرداری پرداخت کرده است.
وی اظهار کرد: این طرح فراز و فرود و هزینه زیادی را به این نهاد و شهر تحمیل کرد و نارضایتی شهروندان را به دنبال داشت.
شهردار زنجان خاطر نشان کرد: این پل هم به لحاظ ایمنی و فنی نیز مورد تایید قرار گرفته و بحث نشتی آب زیرگذر نیز با انجام تهمیداتی تا حدود زیادی برطرف شده است.
به گفته معصومی، در صورت تغییر حضور میهمان کشوری این برنامه با یک یا 2 روز تاخیر برگزار خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: شهرداری زنجان با توجه در پیش بودن نوروز برنامه هایی از قبیل لکه گیری و خط کشی معابر، شستشوی جدول ها، ساخت المانهای نوروزی ایجاد سه میدان میوه و تره بار و تمهیدات لازم برای پنجشنبه آخر سال را اندیشیده است.
وی یادآوری کرد: شهرداری زنجان برای پیشبرد بهتر برنامه های خود ستاد استقبال از بهار را تشکیل داده و بر این مبنا کارهای خود را اجرایی می کند.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.