محمود آقامحمدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسی و نظارت بر جایگاه های عرضه فرآورده های مایع و سی ان جی استان زنجان با اولویت مراکز سوخت گیری پرتردد و با اعزام نیروهای عملیاتی و روابط عمومی آغاز شد.
وی یادآوری کرد: با توجه به آغاز تعطیلات نوروز و افزایش تردد مسافران به منظور آمادگی لازم در فرصت باقیمانده تا شروع تعطیلات باید همه امکانات و منابع برای آماده سازی، تجهیز و بهسازی جایگاه ها بسیج شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: با توجه به اهمیت موقعیت استان به عنوان کریدور غرب به شرق و افزایش حجم تردد باید اقدامات اساسی در جایگاه های عرضه سوخت به منظور رفاه حال مسافران انجام شود.
آقامحمدیان اظهارکرد: آماده بکار بودن همه تلمبه های فروش و پیگیری مستمر برای رفع مشکلات احتمالی، رعایت نکات ایمنی به منظور ارتقای سطح ایمنی هنگام سوخت گیری، رفع آلودگی ها از سکوهای سوختگیری، نظافت مستمر و تجهیز سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها و ملبس بودن همه کارگران به لباس متحدالشکل به همراه اتیکت، ترمیم آسفالت و بتن ورودی و خروجی محوطه سوخت گیری از جمله موارد مهم و غیر قابل اغماض در تشدید نظارت هاست.
وی متذکر شد: خرید به موقع فرآورده به منظور جلوگیری از تاخیر یا تعطیلی جایگاه های عرضه سوخت در تعطیلات نوروزی باید انجام شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: در همه جایگاه های عرضه فرآورده های مایع و سی ان جی نیرویی بصورت شبانه روزی برای پاسخگویی به مسافران نوروزی و جلوگیری از هرگونه ایجاد مشکل احتمالی و تسهیل در امر سوخت رسانی حضور خواهد داشت.
آقامحمدیان ادامه داد: جایگاه های عرضه سوخت استان زنجان به صورت 24 ساعته برای ارائه خدمات به مسافران فعالیت خواهند کرد.
وی افزود: سامانه پیامکی 3000249627 وسامانه پاسخگو 09627 برای رسیدگی به شکایت های مردمی و نیز نرم افزار پمپ بنزین یاب gass station finder نیز به منظور بهره برداری مسافران در دسترس است.
به گزارش ایرنا، استان زنجان 54 جایگاه عرضه فرآورده های مایع دارد که از این تعداد 24 جایگاه به صورت یک منظوره برای عرضه سی ان جی به صورت 24 ساعت فعال هستند.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.