مصطفی رضایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد سایت های صنفی و صنعتی در راستای هدایت مشاغل شهری از سطح خیابانها و معابر انجام می گیرد و این کار در مدت زمان کوتاهی امکانپذیر نیست و به زمان بیشتری نیاز دارد.
وی اظهار کرد: از طرفی راه اندازی بازارچه های محلی نیز به ساماندهی دستفروشان، دوره گردها و از همه مهمتر به رفع سد معبر کمک فراوانی می کند و تحقق این امر مشکلات و معضلات این حوزه را به مراتب کاهش می دهد.
رضایی خاطرنشان کرد: بر این اساس بازارچه های محلی در قالب بودجه مصوب شهری که توسط شورای شهر به تصویب می رسد و ایجاد می شود و در این میان افزایش بودجه این بخش نیز در سال آینده چشمم انداز بهتری را در تحقق برنامه ها و اهداف تعیین شده فراهم خواهد کرد.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری زنجان ادامه داد: بر این اساس بودجه سرمایه ای این سازمان در سال آینده 87 درصد رشد دارد و به عبارتی دیگر بودجه این بخش سال جاری 21 میلیاردریال بود و این رقم پیشنهادی با توجه به رویکرد ویژه شهرداری در سال آینده به 50 میلیارد ریال افزایش یافته است.
وی بیان کرد: یکی از وظایف مهم اصلی این سازمان مدیریت و نظارت بر شکل گیری و ساماندهی بازارچه های محلی و صنفی است و رویکرد دیگر عرضه محصولات کشاورزی ، ارزاق عمومی و مایحتاج اولیه است.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: لازمه تحقق اهداف یاد شده به همکاری مردم،کسبه نیاز دارد چرا که در نهایت شهری ایمن و عاری از هر نوع آلودگی های بصری و محیطی را رقم خواهد زد.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.