پرویز قزلباش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صرف افتتاح یک پروژه در این دانشگاه بدون تامین کادر درمانی و اعتبارات مالی برای خرید تجهیزات مورد نیاز وجهه خوبی برای استان ندارد.
وی تاکید کرد: از همین رو در تلاش هستیم 2 مولفه ذکر شده در بهره برداری پروژه ها مد نظر قرار گیرد.
قزلباش گفت: از 226 پروژه در دست اجرای این دانشگاه در سال های ابتدایی دولت یازدهم، 100 پروژه از قبیل مراکز بهداشتی-درمانی، خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت پیش از این افتتاح شده است.
وی تاکید کرد: سیاست این دانشگاه در افتتاح طرح ها، آغاز به کار آزمایشی چند ماهه همان طرح است، تا ایرادهای احتمالی طرح برطرف شده و ذهنیت عموم مردم درباره آن مطلوب باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان خاطرنشان کرد: کلینیک های ویژه، راه اندازی دومین دستگاه دولتی ام.آر.آی، بلوک های زایمان و رادیوتراپی از جمله پروژه های آماده افتتاح این دانشگاه است.
قزلباش اظهار کرد: در صورت تخصیص اعتبار اولیه و حداقل شرایط اولیه اجرای طرح، دانشکده پرستاری، بهداشت، پیراپزشکی، پژوهشگاه طب سنتی و بیمارستان 224 تختخوابه کلنگ زنی می شوند.
وی با تشریح شرایط بودجه در سال آینده گفت: پیش بینی می کنیم سال آینده این دانشگاه با مشکلات جدی مالی دست و پنجه نرم کند.
به گزارش ایرنا، بدهی 2هزار و 500 میلیارد ریالی بیمه های درمانی به این دانشگاه و طلب بخش خصوصی و دولتی به همین میزان، از دانشگاه، باعث شده تا مسئولان پیش بینی کنند، کمبود اعتبارات این بخش نظام سلامت زنجان را با چالش مواجه خواهد کرد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.