حسین آقاجانلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه، سالهای گذشته در حق تنیس خاکی زنجان اجحاف شده و در حقیقت به نوعی کنار گذاشته شده و در حال حاضر نیز تنیس زنجان در سطح کشور در رتبه آخر قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: ورزش تنیس زنجان به لحاظ زیرساخت ها با مشکل مواجه است و زمین های مختص این رشته ورزشی در شهر زنجان باید از نظر زیرسازی و شیب بندی، استانداردسازی شود تا برای انجام تمرینات و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور مهیا شود.
آقاجانلو با بیان اینکه تلاش خواهد شد تا این رشته ورزشی زنجان جان دوباره ای بگیرد، افزود: در حال حاضر این رشته ورزشی فقط در شهر زنجان فعال است و ورزشکاران و مربیان آن زیرنظر هیات استان فعالیت می کنند و دیگر شهرستان های این استان نیز فاقد هیات و زمین بازی هستند.
رئیس هیات تنیس استان زنجان گفت: ورزش تنیس خاکی استان زنجان از وجود پنج زمین بازی در شهر زنجان برخوردار است که یکی از زمین ها مسقف و مابقی نیز روباز هستند که یکی از این زمین ها نیز فعال نیست.
آقاجانلو افزود: تلاش این است که پس از ساماندهی زمین های تنیس خاکی شهر زنجان، این رشته ورزشی در شهرستان ابهر و سپس در دیگر شهرستان های استان تا پایان سال 97 راه اندازی شود.
وی با بیان اینکه تنیس در شهرستان ابهر از اقبال عمومی برخوردار است و ورزشکاران این رشته ورزشی برای انجام تمرینات به اجبار به استان قزوین عزیمت می کنند، اظهار کرد: اگر این رشته ورزشی در سایر شهرستان های این استان راه اندازی شود پای رقابت به میان خواهد آمد و زمینه و بستر رشد، توسعه و شکوفایی، تقویت خواهد شد.
آقاجانلو با تاکید براینکه جا برای کار در این رشته ورزشی زنجان بسیار است، افزود: برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی، ارتقای سطح دانش و توانایی علمی مربیان، استعدادیابی و جلب و جذب بازیکنان مستعد و تاسیس باشگاه ها و تامین زمین های استاندارد از جمله برنامه های مهم و در پیش روی هیات تنیس استان زنجان است.
وی با بیان اینکه تنیس از ورزش های روز دنیا محسوب می شود و رشته ای درآمدزا است، تصریح کرد: این رشته ورزشی زنجان نیاز به حمایت و همکاری رسانه ها، اداره کل ورزش و جوانان زنجان، فدراسیون و حامیان مالی دارد تا بتواند در آینده حرف برای گفتن داشته باشد.
به گزارش ایرنا، 'حسین آقاجانلو' 30 دیماه امسال در مجمع انتخابات هیات که با حضور 'کامیار کیمیایی' دبیر فدراسیون تنیس و رای اعضا مجمع، سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را عهده دار شد.
در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان زنجان، آقاجانلو با 10 رای به عنوان رئیس هیات برای دوره چهار ساله آینده انتخاب شد و حنانه سقطچی نیز موفق به کسب 6 رای شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.