مصطفی رضایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای دسترسی راحت شهروندان با همکاری استانداری، شورای شهر و شهرداری زنجان بازارچه هایی عرضه میوه و تره بار در محله ها و کوی های اقماری ایجاد و احداث می شود که تحقق این مهم در کاهش ترددها تاثیر بسزایی دارد.
وی اظهار کرد: بر این اساس احداث بازارچه محصولات کشاورزی در کوی پونک شهرزنجان مقابل آپارتمان های رضوان در زمینی به مساحت 350 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 10 درصدی و با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان آغاز شده که پیش بینی می شود تا اواخر بهار سال آینده به بهره برداری برسد.
رضایی افزود: علاوه بر آن بازارچه دیگر محصولات کشاورزی در منطقه الهیه شهر زنجان با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در حال احداث قرار دارد که اعتبار پیش بینی 500 میلیون تومان است که از این میزان 150 میلیون تومان ان هرینه شده و در صورت شرایط جوی مناسب تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشان کرد: بازارچه محصولات کشاورزی کوی فرهنگ نیز برای اوایل سال آینده در نظر گرفته شده که با تامین اعتبارات لازم کلنگ زنی خواهد شد و طبق برنامه زمان بندی شده نیز تکمیل و در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری زنجان ادامه داد: ساماندهی مرکز خرید و فروش خودرو نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد و با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته این پروژه در سایت اتوبوسرانی واقع در سایت کارگاهی تا نیمه اسفند امسال با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.
وی خاطر نشان کرد: این سازمان با توجه به وظایف ذاتی خود برنامه های متعددی را در حوزه مشاغل شهری خود مورد توجه قرار دادکه در سال آینده با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.
به گزارش ایرنا، پیش از این سجاد خدایی رئیس کمیسیون اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر زنجان اعلام کرده بود: بازار خودرو و سایت دائمی نمایشگاهی با هدف ساماندهی و دسترسی عموم مردم به خدمات تخصصی در شهر زنجان ایجاد می شود.
بنا به گفته این عضو شورای شهر راه اندازی بازار خرید و فروش خودرو توسط سازمان عمران وخدمات شهری در محل سایت قبلی اتوبوسرانی زنجان انجام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.