به گزارش ایرنا، استاندار زنجان روز پنجشنبه در سفر یک روزه خود به شهرستان خدابنده پس از حضور در شورای اداری این شهرستان با حضور در شهر نوربهار پروژ گازرسانی این شهر را افتتاح کرد.
درویش امیری در این مراسم از عملیات گاز رسانی به 60 روستای دیگر استان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: گاز رسانی به مناطق کم برخوردار از اقدامات عمده ای است که دولت تدبیر و امید آن را به طور جدی در دستور کار قرار داده است.
به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، با بهره برداری از عملیات گاز رسانی شهر نوربهار خدابنده، همه جمعیت شهری استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
سعید عسگریان به پروژه های قابل بهره برداری طی دهه فجر امسال در شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: 42 پروژه با 230 میلیون و 776 هزار ریال در این ایام به بهره برداری می رسد.
وی اظهارکرد: با بهره برداری از این تعداد پروژه 25 روستا با یکهزارو 727 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: میزان بهره مندی روستاهای شهرستان خدابنده از 58 درصد فعلی به 64.9 درصد خواهد رسید.
عسگریان ادامه داد: طی دهه فجر امسال تعداد روستاهای گازدار این شهرستان به 107 مورد می رسد و با انتخاب پیمانکار همه روستاهای باقی مانده بالای 20 خانوار خدابنده تا پایان امسال و طی سال آینده در مرحله گاز رسانی قرار می گیرند.
به گزارش ایرنا، 7325 مورد انشعاب گاز در شهر نوربهار نصب شده و قابلیت اشتراک برای یکهزار و 56 خانوار در این شهر وجود دارد و تاکنون 700 اشتراک در نوربهار پذیرش شده است.
نوربهار شهری در بخش مرکزی شهرستان خدابنده استان زنجان است و بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 جمعیت این شهر سه هزار و 660 نفر با یکهزار و 87 خانوار اعلام شد.
6085/7312
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.