به گزارش ایرنا ، رضا عسگری روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار سابق و جدید شهرستان زنجان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب همیشه در معرض تهدید بوده است، افزود: در خدمت به مردم خط کشی و جناح بندی نداریم؛ وقتی به عنوان کارگزار آمدیم و مسئولیتی را پذیرفتیم باید بدانیم کارگزار همه مردم هستیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: با این وجود توانسته ایم با قدرت و اقتدار از مجموعه اقدامات بدخواهانه که دشمنان علیه مردم پیش بینی کرده بودند، عبور کنیم.
وی با بیان اینکه پس از جنگ تحمیلی، دوران سازندگی را با اقتدار در کشور پشت سر گذاشتیم، ادامه داد: امروز شرایط بهبودی کشور در عرصه های مختلف عمرانی ، قابل مقایسه با چهار دهه پیش از آن نیست.
عسگری اظهار کرد: شرایطی که اکنون در حوزه های عمرانی داریم با وجود دشمنی ها، محدودیت ها و محاصره اقتصادی و تحریم ها، کارنامه بسیار درخشانی است که نظام جمهوری اسلامی به مردم خوب کشور هدیه کرده است.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: حضور پشتیبانی مردم در عرصه های مختلف و رهبری انقلاب،کشور را در بسیاری از مقاطع و مشکلات از بحران ها عبور داده و این 2 عامل همچنان پایدار است و با اقتدار هم وجود دارد.
وی به وجود مشکلات در جامعه اشاره کرد و افزود: به واسطه منابع محدود و نیازمندی های نا محدود همواره مشکلاتی بوده و خواهد بود منتهی ما به عنوان کارگزاران نظام در رده های مختلف، باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا حداکثر بهره برداری از منابع را داشته باشیم.
وی به صبوری دولت در برابر اعتراض ها طی ماههای گذشته اشاره کرد و گفت: اگر امروز دولت مقتدرانه در برابر ناآرامی های چند روز گذشته وارد شد به این دلیل بود که عده ای اغتشاشگر آمدند و با مردم قاطی شدند و زندگی عامه مردم را مختل کردند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم رضا عسگری به عنوان فرماندار شهرستان زنجان معرفی و از خدمات بهروز مهدوی که به مدت 44 روز سرپرستی فرمانداری را بر عهده داشت، قدردانی شد.
گفتنی است پیش از مهدوی، رسول بیات از مهرماه سال گذشته 13 ماه فرماندار زنجان بود.
رضا عسگری دانش آموخته رشته حقوق خصوصی با بیش از سه دهه سابقه کار پیش از انتصاب به عنوان فرماندار زنجان ، فرماندار شهرصنعتی البرز در استان قزوین بوده است.
وی چندین سال به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری زنجان و نیز بخشدار مرکزی زنجان در این شهرستان سابقه خدمت داشته است.
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه کرج ، سرپرست فرمانداری آبیک ، بخشدار آبیک، بخشدار مرکزی بویین زهرا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین و بیش از یک دهه کار رسانه ای در ایرنا از جمله دیگر سوابق اجرایی عسگری بشمار می رود.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.