حجت الاسلام علی خاتمی، روز یکشنبه در همایش سالانه روسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان زنجان، افزود: انتظار این است که وقتی مردم، لباس و چهره شما (ماموران نیروی انتظامی) را ببینند، شاد و آرام شوند و در مقابل لرزه بر اندام افراد خاطی و جنایتکار بیفتد.
وی با تاکید براینکه نوع برخورد و رفتار نیروی انتظامی با مردم، در جامعه بسیار اثرگذار است و باید با آنان مدارا و به وظیفه خود بدرستی عمل کرد و تابع قانون بود، اظهار داشت: نیروی انتظامی در مقابل وظایف محوله، همواره احساس مسئولیت می کند و سعی دارد به وظیفه خود درست عمل کند و از زمینه های اغوا کننده خود را کنار بکشد که این بسیار مهم است.
حجت الاسلام خاتمی بر اخلاق محوری و مهرورزی تاکید کرد و افزود: اگر خوبی ها را برای همه بخواهیم، خداوند متعال نیز کمک کرده و جامعه آرام می شود و روح یکدلی، اتحاد و انسجام در جامعه تقویت می شود و وقتی جامعه ای فقط به فکر خود نباشد و فکرش اجتماعی باشد و راحتی، سلامتی، آرامش و عزت و سربلندی را برای همه بخواهد در این صورت جامعه رشید و رشد یافته خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان نیز گفت: هدف از این همایش که به نام 'شهید بهزاد جعفری' مزین شده است در واقع 'ابلاغ فرامین مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا، اجرای تدابیر سلسله مراتب فرماندهی، تاکید بر قوانین و مقررات، ایجاد تعامل و همدلی و هم افزایی برای امنیت مطلوب تر برای مردم، پیشگیری از وقوع جرایم و ارتقا حقوق شهروندی' است.
سردار علی آزادی به عملکرد نیروی انتظامی زنجان اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی این استان در اجرای طرح های مختلف، برگزاری انتخابات، ایجاد نظم و امنیت، کشفیات مواد و سرقت ها، جمع آوری معتادین، مبارزه با کالای قاچاق، موفق عمل کرده است.
وی، رضایتمندی مردم و جامعه از نیروی انتظامی را مهم خواند و اظهار کرد: زنجان از استان های امن کشور محسوب می شود و این استان طی سالهای اخیر جرایم خشن نداشته و در سطح کشور به لحاظ پائین بودن آمار وقوع سرقت ها در رده سی و یکم قرار دارد.
در پایان این مراسم از همسر شهید استوار یکم 'علی بابایی' و خانواده 'شهید بهزاد جعفری' که در راه انجام وظیفه به فیض شهادت نایل آمدند با اهدا لوح تقدیر شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.