به گزارش ایرنا، علیرضا علیزاده روز چهارشنبه در نشست ارائه دستاوردهای بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی سیرد با حضور اساتید، پژوهشگران و نمایندگانی ازشرکت های توزیع برق هفت استان منطقه شمالغرب کشور افزود: امسال 700 مقاله از این شرکت ها و دانشگاهیان ایران در سیرد ارسال شد که این نشان از همت، درایت، پیگیری و تلاش دارد.
وی ابراز کرد: خوشبختانه ایران سه سال پیاپی رتبه اول دنیا در محتویات و تعداد مقالات را کسب کرد و طی 2 سال گذشته با توجه به تحریم ها وقفه ای برای شرکت در این کنفرانس بین المللی در خصوص اعزام صاحبان مقالات اتفاق افتاد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: احتمال کسب رتبه اول جهان توسط ایران با وضعیت فعلی زیاد است.
علیزاده ادامه داد: خوشبختانه تولید علم بویژه در مجامع بین المللی و کشور و سطح و تعداد مقالات متناسب با مسائل روز است.
وی یادآورشد: دانشگاه ها و شرکت های توزیع ویژه تلاش کرده اند اما برای تبدیل علم به کاربردی و ثروت جای تلاش دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: از مراکز بنیاد ملی نخبگان، شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری انتظار می رود دست یافته ها و پیشرفت های علمی را تبدیل به ثروت و زیر ساخت کنند.
علیزاده اظهارکرد: چشم انداز سند برق دنیا در سال 2025 مرتبط با هوشمند سازی شبکه ها، ارتقا بهره وری، حل تضاد بین انرژی و کربن و مساله محیط زیست است.
دبیر کمیته تحقیقات و دبیر نشست ارائه دستاوردهای بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی سیرد در ادمه گفت: سیرد کنفرانسی بین المللی در سطح جهان و تخصصی در حوزه شبکه های توزیع برق است.
مهدی کابلی اظهارکرد: این کنفرانس بین المللی در کشورهای مختلف برگزار می شود و ایران نیز با مقالاتی که در این کنفرانس ارائه می دهد، ایفای نقش می کند.
وی یادآورشد: ارائه کنندگان مقاله در کنفرانس بین المللی سیرد 2017 در این نشست، آموزش ها، یافته ها و تجربه های خود را درباره روش های نوین بهره برداری از شبکه، کاهش تلفات و اتوماسیون شبکه و دیگر موضوع های مربوط به شبکه توزیع را ارائه می دهند.
دبیر کمیته تحقیقات و دبیر نشست ارائه دستاوردهای بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی سیرد در ادامه گفت: قبل از این نشست ارائه دستاوردهای بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی سیرد 2017 با حضور اساتید، پژوهشگران و نمایندگانی از شرکت های توزیع برق را در قالب همایشی در تهران برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، همایش ارائه دستاوردهای بیست و چهارمین کنفرانس بین المللی سیرد 2017 با حضور استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان، گیلان، قزوین، آذربایجان غربی و زنجان برگزار شد.
در این نشست مقالاتی درباره روش های نوین بهره برداری از شبکه، کاهش تلفات و اتوماسیون شبکه و امروز آینده صنعت برق کشورهای UK ارائه شد.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.