به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر افزود: تجمع گسترده چند میلیونی مسلمانان برای یک شخصیت آن هم در کشور بحران زده عراق و در چند کیلومتری داعش و پذیرایی شبانه روزی از همه زائران به رایگان و تحمل سختی های فراوان توسط زائران باعث شد تا رسانه های دنیا مجبور شوند بپرسند حسین کیست؟
وی با اشاره به روز 13 آبان، اظهار کرد: تبعید امام به ترکیه در 13آبان 1343کشتار دانش آموزان در 13 آبان1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13آبان 1358سه رویداد متفاوت بودند ولی هر یک در شکل دادن به حرکت انقلاب اسلامی نقش خاصی ایفا کردند.
امام جمعه ابهر یادآور شد: هویت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار جهانی و عوامل آن است و به همین دلیل این روز، روز ملی مبارزه با استکبار نامیده می شود و ملت بزرگ و عزیز ما هیچ موقع جنایات آمریکا را از ذهن خود پاک نکرده و نخواهد کرد.
وی تصریح کرد: در روز شمار تاریخ انقلاب از قبل سال 42 تا به امروز، صفحه ای از خیانت ها وجود ندارد مگر اینکه در آن صفحه نام آمریکا وجود داشته باشد و یکی از صفحات تاریک انقلاب، طراحی و عملیاتی کردن و حمایت از فتنه گران در سالهای 1378و 1388و نیز جنگ نرم و تصویب هزاران دلار برای براندازی نظام بود.
حجت الاسلام رحیمی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز 13 آبان، خاطر نشان کرد: به لطف الهی فردا مردم عزیز و دانش آموزان و دانشجویان به طور ویژه پاسخ اراجیف رئیس جمهوری آمریکا را با مشت های گره کرده خود خواهند داد.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.