اصفر وثوق روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این انجمن طی روزهای گذشته به برگزاری همایش بزرگ خیرین زنجانی مهرانه با عنوان 'حمایت و پیشگیری' در برج میلاد تهران اقدام کرد که استقبال و بازتاب بسیار خوبی به همراه داست.
وی یادآوری کرد: بر این اساس این انجمن برای تامین هزینه های درمانی و گسترش ارائه خدمات خود نیازمند مساعدت کمک های خیری است و در این راستا طبق برنامه ریزی ها عمل می کند.
وثوق افزود: شهروندان زنجانی به این موضوع مهم توجه داشته باشند که این انجمن برای برگزاری این همایش ریالی از کمک های خیران و مردم نوعدوست را هزینه نکرده و هزینه های این همایش توسط یک حامی تامین شد.
وی بیان کرد: این انجمن برای تامین هزینه های درمانی، دارویی و تامین تجهیزات لازم هر 2 سال یکبار نسبت به برگزاری مراسم گلریزان اقدام می کند.
مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه زنجان ادامه داد: طی همایش یاد شده 2 هزار و 300 میهمان و خیر حضور داشتند و به میزان 9 میلیارد تومان کمک ملکی خود رابه این انجمن را اهدا کردند و با تحقق آن بخشی از نارسایی تامین مشکل مکان شعبات این انجمن برطرف شد.
وی ادامه داد: با کمک خیران مقرر شد مهانسرای این انجمن واقع در تهران که ساختمانی قدیمی و مخروبه است با سه میلیارد تومان بازسازی شود و تعداد تختها از 32 به 150 تخت افزایش یابد.
این مسئول خاطر نشان کرد: هم اکنون همه بیماران مبتلا به سرطان این استان تحت پوشش انجمن هستند و خدمات مورد نیاز به آنان ارائه می شود.
به گزارش ایرنا ، مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه برای برآورد نیازهای بیماران مبتلا به سرطان، در زمینی به مساحت 18 هزارو 900 مترمربع طراحی و احداث شده و از این وسعت، 12 هزار مترمربع به فضاهای تحقیقاتی، آموزش و پیشگیری، تشخیصی و درمانی و همچنین 1800 مترمربع نیز به فضای اقامتی (مهمانسرا) اختصاص داده شده است.
مجموعه مهرانه از سال85 تاسیس شده و مرکز رادیوتراپی آن سال 93 آغاز به کار کرده است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.