ایرج دست نشان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شبکه سیر طرحی است که با هدف ساماندهی ناوگان، رانندگان، همنام کردن و برندسازی شرکت های مسافربری اتوبوسی با همکاری شرکت های حمل و نقل مسافر اجرا می شود.
وی، افزایش ایمنی، ارتقای سطح خدمات و امکان ارزیابی کیفیت خدمات دهی را از اهداف اصلی ایجاد شبکه سیر اعلام کرد و یادآورشد: به همین منظور 37 شرکت اتوبوسرانی در استان زنجان تحت پوشش این شبکه قرار گرفته اند.
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: نمایندگی همه شرکت های حمل و نقل مسافر در این استان ها ملزم به استفاده از تابلو، مهر، بلیت و بغل نویسی یکسان هستند.
دست نشان تاکید کرد: درصورتی که شرکت های اتوبوسرانی، ناوگان و رانندگان نتوانند در یک شبکه سیر قرار گیرند، صورت وضعیت برای آنان صادر نخواهد شد.
وی ادامه داد: جلب رضایت مسافران در فضای رقابتی سالم و با بکارگیری وسایل نقلیه با کیفیت و ایمن و بهره گیری از رانندگان آموزش دیده و ماهر به منظور ارتقاء خدمات به مسافران مهمترین هدفی است که در اجرای طرح شبکه سیر دنبال می شود.
به گزارش ایرنا، 182 دستگاه اتوبوس، 335 مینی بوس و 613 دستگاه سواری برای مسافران در استان زنجان خدمات شبانه روزی ارائه می دهند.
اجرای طرح شبکه سیر در این استان از مرداد امسال آغاز شده است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.