به گزارش ایرنا، آیت الله علی خاتمی و اسدالله درویش امیری در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، از حضور پرشور و عاشقانه مردم مومن استان زنجان در مراسم مختلف این ایام و نیز از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه انعکاس رسانه ای برنامه ها و برقراری نظم و امنیت آن قدردانی کردند.
متن پیام به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
آن هنگام که بیرق های عزا در ماتم شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سراسر عالم و در استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی به اهتزاز درآمد، مردم مومن و متدین زنجان هم نوا با عاشقان حسینی با حضور پرشور خود در مساجد، تکایا و هیئت های عزاداری، شکوه و جلوه خاصی به این مراسم بخشیدند.
لذا ضمن آرزوی قبولی عزاداری شیعیان جهان و ملت شریف ایران، از تمامی مردم استان زنجان برای حضور گسترده در مراسم سوگواری ماه محرم بویژه در روزهای هشتم و یازدهم و همینطور تاسوعا و عاشورا قدردانی می نماییم.
همچنین از تلاش های صدا و سیمای مرکز استان در انعکاس این شور و شعور حسینی از شبکه های مختلف داخلی و خارجی تقدیر نموده و از اقدامات تمامی برگزارکنندگان این مراسم بخصوص نیروی محترم انتظامی استان زنجان و راهنمایی و رانندگی و اعضای شورای تامین استان در برقراری نظم و امنیت مراسم عزاداری و دسته های عظیم حسینیه و زینبیه اعظم زنجان و همچنین نیروهای خدوم و زحمتکش شهرداری، پرسنل امدادی هلال احمر و سازمان حمل و نقل و پایانه های استان سپاسگذاریم.
امید است زحمات همه تلاشگران نزد خداوند متعال و حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) ماجور باشد.
علی خاتمی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

اسدالله درویش امیری
استاندار زنجان

به گزارش ایرنا، برگزاری آیین های پرشکوه سوگواری و عزاداری در ایام محرم در زنجان، این دیار را به پایتخت شور و شعور حسینی شهره کرده است. مهمانان و مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور در روزهای هشتم و یازدهم ماه محرم به زنجان می آیند تا خود را به قافله عزاداری ساده و در عین حال پرشکوه حسینیه اعظم و زینبیه اعظم برسانند.
7312/8068
دریافت: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.