به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، سید بیوک موسوی در مراسم جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان، بی توجهی به آموزش و تقویت مهارت گفت و گو به فرزندان و جوانان را مهمترین نقص در ایجاد رابطه میان دانشجویان و مدیران حوزه های مختلف دانست و افزود: متاسفانه مهارت گفت و گو از دوران کودکی در خانواده ها به صورت جدی به فرزندان آموزش داده نشده است.
وی ادامه داد: امروز اگر برخی مشکلات در خانواده ها وجود دارد، به طور عمده به دلیل نبود توانایی افراد در گفت و گو و درک متقابل است.
موسوی زنجان را استانی دانشگاهی دانست و اظهار کرد: در دانشگاه های مختلف استان، حدود 60 هزار دانشجو وجود دارد و این در حالی است که معادل 3 درصد این جمعیت را اعضای هیأت علمی دانشگاه ها در حوزه های مختلف تشکیل می دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه باید زمینه حضور و نقش آفرینی همه افراد در توسعه استان فراهم شود، گفت: ضروری است به منظور استفاده از ظرفیت همه افراد جامعه و به ویژه دانشگاهیان، دستگاه های اجرایی از ظرفیت دانشگاه های استان که مملو از نیروی انسانی با افکار ارزشمند است، استفاده کنند.
وی با بیان اینکه باید تحمل شنیدن صحبت ها و نظرات مخالف خود را داشته باشیم، اظهار کرد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها به توصیه رهبر معظم انقلاب، تمرینی برای گفتگو در میان جوانان است.
موسوی با بیان اینکه جوانان کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار خون خود امنیت و آرامش کشور را حفظ کردند، افزود: امروز نیز تلاش دولتمردان در عرصه دیپلماسی با رهبری های ولایت فقیه، موجب تضمین این امنیت و آرامش‌ در کشور شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از 65 هزار دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان زنجان تحصیل می کنند.
7312/6085
دریافت: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.