سرپرست نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: سومین نمایشگاه لوازم‌التحریر، ملزومات اداری و تجهیزات مهندسی و نمایشگاه مد لباس و پوشاک در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد فاطمی امروزپنج شنبه (23شهریور) با اعلام این خبر گفت: سومین نمایشگاه لوازم‌التحریر، ملزومات اداری و تجهیزات مهندسی و نمایشگاه مد لباس و پوشاک 25 شهریورماه سال‌جاری در زنجان آغاز به کار می‌کند.

فاطمی، با اشاره به اینکه سومین نمایشگاه لوازم‌التحریر، ملزومات اداری و تجهیزات مهندسی و نمایشگاه مد لباس و پوشاک در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاهها تا 31 شهریورماه دایر خواهد بود.

سرپرست نمایشگاه‌های‌بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه همزمان با نمایشگاه‌های مد و لباس و لوازم‌التحریر و ملزومات اداری، سومین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی هم در استان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این نمایشگاه هم تا 31 شهریورماه دایر بوده و علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 از نمایشگاه‌ بازدید کنند.

وی، با بیان اینکه فضای عمومی اختصاص یافته به سومین نمایشگاه لوازم‌التحریر، ملزومات اداری و تجهیزات مهندسی و نمایشگاه مد لباس و پوشاک و سومین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی در محل نمایشگاه‌های دائمی استان زنجان، بالغ بر 5 هزار متر مربع است، یادآور شد: غرفه‌بندی‌ها هم در 2 هزار متر مربع صورت گرفته است.

فاطمی، با اشاره به اینکه در مجموع 85 غرفه برای سه نمایشگاه مذکور در زنجان پیش‌بینی شده است، ادامه داد: علاوه‌بر استان زنجان، نمایندگانی از استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز، تهران، قم و شیراز در سومین نمایشگاه لوازم‌التحریر، ملزومات اداری و تجهیزات مهندسی و نمایشگاه مد لباس و پوشاک و سومین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی حضور دارند.

سرپرست نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه 70 درصد از غرفه‌داران در سومین نمایشگاه لوازم‌التحریر، ملزومات اداری و تجهیزات مهندسی و نمایشگاه مد لباس و پوشاک و سومین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی، زنجانی‌ها هستند، افزود: 30 درصد غرفه‌داران از سایر استان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

فاطمی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه‌ این است که محصولات بدون واسطه و ارزان‌تر در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گیرد، تصریح کرد: تنوع اجناس و حمایت از مصرف‌کننده در زمینه قیمت و کیفیت کالا از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه به شمار می‌رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.