سردار علی آزادی گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان در پی مبارزه قاطع پلیس باسوداگران مرگ از حمل و قاچاق محموله سنگین مواد مخدر مطلع شدند.
وی افزود: بررسی های دقیق و تکمیلی ماموران، خبر انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های غرب کشور تائید و پس از انجام هماهنگی های لازم عملیات پلیس برای دستگیری سوداگران مرگ آغاز شد.
وی ادامه داد: با همکاری و تعامل مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استانهای زنجان و مرکزی در این عملیات، این مقدار مواد مخدر سنتی که به طرز ماهرانه ای در داخل کامیون جاسازی شده بود کشف و یک متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان به آثار مخرب ناشی از مصرف موادمخدر اشاره کرد و گفت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.
****
سارقان باغ های گردو در ابهر دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از شناسایی و دستگیری سه سارق محصولات کشاورزی در یک عملیات پلیسی خبر داد.
سرهنگ برزو مهدیخانی افزود: در پی سرقت های سریالی از باغات گردو در اطراف روستای کلنگرز در شهرستان ابهر ماموران کلانتری 12 اثیرالدین دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران پس از چند شبانه روز گشت زنی در اطراف باغ ها سرانجام سه متهم را که در حال چیدن و سرقت گردو از باغات بودند مشاهده و با همکاری باغداران آنان را دستگیر کردند.
مهدیخانی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده به سرقت گردو از باغات اطراف این شهرستان اعتراف کردند، اظهار کرد: هر سه متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
****
برخورد و واژگونی مرگبار موتورسیکلت در زنجان و فوت 2 نفر
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به علت نقص فنی در مسیر ارتباطی ماهنشان - زنجان یک کشته برجای گذاشت.
سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی از وقوع یک حادثه رانندگی در مسیر ماهنشان مابین روستای لولک آباد و حسین آباد بلافاصله ماموران به محل اعلامی اعزام شدند که متاسفانه در این حادثه تلخ، راکب 15 ساله موتورسیکلت فوت کرد.
وی اظهار کرد: برخورد 2 دستگاه موتورسیکلت در مسیر ارتباطی ابهر - تاکستان نیز یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت که این مصدوم به بیمارستان انتقال یافت.
شیرمحمدی افزود: این حادثه به علت رعایت نکردن حق تقدم عبور اتفاق افتاد و موتورسوار غیرمقصر به دلیل شدت صدمات و جراحات وارده فوت کرد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.