شهرام طهماسبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اقداماتی که طی سال های گذشته به مناسبت هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور انجام می شد، مورد رضایت نماینده عالی دولت در استان زنجان نبود.
وی یادآورشد: با دستور استاندار زنجان بنا شد، برنامه های متفاوت تری نسبت به سال های گذشته در این استان اجرا شود.
طهماسبی برگزاری جشنواره شهید رجایی در سطح شهرستان ها برای نخستین بار را نمونه ای از اقدامات جدید برشمرد و اظهار کرد: بناست در سطح وسیع اقداماتی که دولت تدبیر و امید با تلاش ها و زحمت های فراوان در سطح استان انجام داده اطلاع رسانی شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: مردم باید بدانند که دولت در تلاش، خدمتگزاری و صرف زمان و هزینه برای آنان است.
وی خاطر نشان کرد: آرزو داریم که این اقدامات بهبودی در وضعیت معیشتی و مسائل اقتصادی مردم ایجاد کند.
طهماسبی ادامه داد: از دیگر برنامه های هفته دولت جشن بزرگ استانی است که در آن از دستگاه ها و کارکنان نمونه ای که برای خدمت بهتر تلاش کرده اند، تجلیل خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: بناست گزارش هایی از اقدامات دولت طی هر روز از هفته دولت در رسانه ملی منتشر شود.
وی اضافه کرد: یک گزارش عملکرد از مجموعه دستاوردهای دستگاه های اجرایی در بخش های مختلف ارائه و ابتدا و انتهای فعالیت دولت یازدهم مقایسه می شود.
طهماسبی ابراز کرد: در این گزارش وضعیت استان پیش از دولت یازدهم، دستاوردهای دولت تدبیر و امید و شرایط کنونی به شکل مقایسه مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: مجلدی از عملکرد دولت طی چهار سال گذشته منتشر می شود که منعکس کننده مجموع اقدامات دستگاه های اجرایی استان زنجان است.
وی افزود: با وجود افت و خیزها در اغلب بخش ها موفقیت داشتیم و نسبت به منابعی که در اختیار استان و ظرفیت هایی که در دست مسئولان بود، اقدامات خوبی رخ داده است.
طهماسبی تاکید کرد: تلاش می شود در دولت دوازدهم با استحکام و توان و قدرت بیشتری اقدامات اطلاع رسانی شود.
به مناسبت شهادت شهید محمد علی رجایی رئیس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزیر در حادثه تروریستی، دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نامگذاری شده است.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.