حمید میرزایی فرد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 71 پروژه عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر 94 میلیارد ریال، 41 پروژه گاز رسانی با اعتباری بالغ بر 438 میلیارد ریال، پنج پروژه کشاورزی با اعتباری بیش از 314 میلیارد ریال، 16 پروژه در بخش بهداشت و درمان با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال، 2 پروژه گردشگری با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال و یک پروژه آموزشی با اعتبار 24 میلیارد ریال از جمله این طرح ها هستند.
وی به بهره برداری از پروژه گاز رسانی به شهر نوربهار و 20 روستای شهرستان در هفته دولت امسال اشاره کرد و ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها همه نقاط شهری و نیز بیش از 85 درصد روستاهای شهرستان از نعمت گازطبیعی بهره مند می شوند.
فرماندار خدابنده گفت: تعداد و رقم اعتبار طرح های قابل بهره برداری و نیز طرح هایی که عملیات اجرایی آن ها در هفته دولت امسال در این شهرستان آغاز می شود، نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 220 درصد افزایش یافته است.
میرزایی فرد به آغاز بهره برداری از سیلوی 100 هزار تنی گندم در شهرستان خدابنده طی هفته دولت امسال اشاره کرد و افزود: این پروژه که توسط بخش خصوصی در خدابنده احداث شده است، از زمان آغاز عملیات اجرایی آن در سال 87، به مدت حدود 6 سال متوقف شده بود که با ارائه حمایت های دولتی، اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با ارائه خدمات مختلف در بخش هایی همچون بهداشت و سلامت، انقلابی در کشور ایجاد کرد، یاد آور شد: در حوزه سیاست خارجی با تدبیر دولت، توانستیم از بحران ها به خوبی عبور کنیم و اجماع جهانی که داشت علیه کشور شکل می گرفت را متفرق کردیم.
فرماندار شهرستان خدابنده به روند پیشرفت احداث کمربندی شهر قیدار که بخشی از پروژه بزرگ چهار بانده کردن راه ارتباطی سلطانیه – خدابنده – کبودر آهنگ است اشاره کرد و افزود: بر اساس تعهد پیمانکار پروژه ، یک لاین کمربندی شهر قیدار که به طول حدود 20 کیلومتر است، تا مهر امسال به مرحله بهره برداری می رسد.
میرازیی فرد همچنین از اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار اولیه برای آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 240 تختخوابی خدابنده در سال جاری خبر داد.
شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بیش از 220 روستای دارای سکنه، 164هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.
6085/7312
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.