وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (۱۰ مرداد) به منظور افتتاح چند پروژه و بازدید از تعدادی بیمارستان به زنجان سفر می‌کند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی‌وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به زنجان سفر می کند.

در این سفر یکروزه بیمارستان الغدیر ابهر و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قره بلاغ افتتاح می شود.

بیمارستان الغدیر ابهر در در زمینی به مساحت ۳۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۶ هزار و ۷۲۱ متر مربع احداث شده که مطالعات و طراحی آن از سال 86 آغاز شده است.

این بیمارستان دارای بخش‌های بستری، اوژانس، جراحی، داخلی، زنان و زایمان، کودکان، آی. سی. یو و سی. سی. یو است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین از بیمارستان بوعلی سینا در خرمدره بازدید خواهد کرد و واحد همودیالیز انجمن حمایت از بیماران کلیوی به دست قاضی زاده هاشمی افتتاح می شود.

افتتاح کتابخانه مرکزی در پردیس اصلی دانشگاه،بهره‌برداری از مرکز بهداشتی، درمانی و رادیوتراپی بیمارستان ولیعصر زنجان و نیز افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره 17 زنجان به عنوان نمادی از 100 پروژه حوزه بهداشت از مجموع 226 پروژه تفاهم‌نامه سه‌جانبه استان زنجان، از جمله برنامه‌های وزیر بهداشت در سفر یک روزه به استان است.

چندی پیش هم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به زنجان ضمن تقدیر از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نمونه بارز کرامت در مراسم اختتامیه همایش کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی، 12 عمل جراحی چشم در کاروان خیریه نورآوران سلامت را در شهر گرماب خدابنده انجام داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.