سرهنگ سعید بابایی با بیان اینکه از افراد دستگیر شده ، مقداری مواد مخدر، آلات استعمال و وسایل توزین کشف و ضبط شد افزود: در راستا اجرای ارتقاء سطح امنیت اجتماعی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی طرح شناسایی محل پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان زنجان را طی 48 ساعت گذشته به اجرا در آوردند.
بابایی تاکید کرد: اجرای این طرح و دیگر طرح های مشابه به منظور سالم سازی محیط و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عموم مردم استان زنجان انجام می گیرد و انتظار می رود مردم نیز پلیس را در اجرای هرچه بهتر و موفقیت آمیزتر این طرح ها یاری دهند.
****
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز از رصد کانالهای تلگرامی خبر داد و به مدیران و کاربران کانال ها هشدار داد با انتشار هرگونه موارد غیرقانونی و غیر اخلاقی در فضای مجازی برخورد جدی و قانونی می کند.
سرهنگ محمدعلی آدینه لو با تاکید بر اینکه پلیس فتا به صورت ۲۴ ساعته فضای مجازی را رصد می کند افزود: سه کاربر تلگرام در شهرستان زنجان که اقدام به انتشار اطلاعات غیراخلاقی و غیرقانونی در فضای مجازی کرده بودند از سوی پلیس فتا دستگیر شدند.
وی از کاربران فضای مجازی خواست از قرار دادن اطلاعات خصوصی، تصاویر شخصی در فضای مجازی و گوشی های تلفن همراه خودداری کرده و زمینه را برای سود جویی افراد فرصت طلب از بین ببرند.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.