حجت الاسلام مسعود صفی یاری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برنامه هایی که اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای امسال در حوزه فرهنگی و تبلیغی تعریف کرده است نیازمند دست کم 40 میلیارد ریال است ولی میزان اعتبار حوزه عملیات فرهنگی سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد رشد معمول را دارد.
وی با بیان اینکه تبلیغ اسلام به دور از جناح گرایی سیاسی، به عنوان یک اصل اساسی برای سازمان تبلیغات اسلامی مطرح است، خاطرنشان کرد: ما جهاد تبیینی در راستای منویات حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب را تکلیف خود می دانیم و ورود و فعالیت در این عرصه به معنای جناح گرایی نیست.
حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه طی سال95 حدود70 هزار نفر روز، اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان در مناسبت های گوناگون انجام شد، افزود: در سال جاری شمار مبلغان مستقر در مناطق محروم پرجمعیت روستایی استان از 52 نفر به 67 نفر افرایش پیدا می کند.
وی با بیان اینکه طی سال گذشته 6 خانه عالم در سطح روستاهای استان احدث شد، افزود: در زمان حاضر 73 خانه عالم در روستاهای استان وجود دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: طی سال گذشته در مجموع 651 فعالیت قرآنی با حمایت این اداره کل در قالب های مختلف در سطح استان اجرا شد که بیش از 20 هزار نفر به صورت مستقیم در آن ها شرکت کردند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.