به گزارش خبرآنلاین ؛ اسداله درویش امیری در جلسه کارگروه بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ایجاد توسعه و اشتغال پایدار در مناطق روستایی استان زنجان، با یادآوری اینکه معاون اول رئیس جمهور و مسئولان حوزه روستایی وزارت کشور در سال جاری نسبت به اشتغال روستاها و توسعه آن اهتمام جدی دارند، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در سال جاری پیش بینی اعتباری معادل یک میلیارد و 500 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه روستاها و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی بوده است.
نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: این اقدام از فعالیت ها و تصمیمات مهم دولت به شمار می رود که با توجه به التهاب فضای جامعه در ایام پیش از برگزاری انتخابات، بدلیل قربانی نشدن در بداخلاقی های انتخاباتی به خوبی به مردم ارائه نشد.
مقام عالی استان، استفاده مناسب از سهم استان از مجموع اعتبارات تخصیصی صندوق توسعه ملی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: سهم یک میلیارد و 500 میلیون دلاری در این بخش موجب تحول در توسعه روستاها خواهد شد و مسئولان استانی برای تخصیص اعتبارات مناسب در این بخش و افزایش سهم استان از سرجمع اعتبارات پیش بینی شده باید تلاش جدی داشته باشند.
استاندار زنجان به عملکرد و ارائه گزارش دستگاه های حوزه روستایی در استان اشاره کرد و گفت: این گزارشات باید به صورت مستمر برای بررسی عملکرد دستگاه‌ها، به حوزه روستایی استان و به معاونت توسعه روستایی وزارت کشور ارائه شود.
وی با بیان اینکه دستگاه های حوزه روستایی اقدامات خود را در خصوص پروژه های عمرانی و بهسازی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستاها ارائه داده‌اند، اظهار کرد: از دستگاه هایی که عملکرد خوبی داشته و بیش از تعهدات خود اقدام کرده اند، قدردانی می شود.
درویش امیری به موفقیت برخی از دستگاه های اجرایی استان در حوزه توسعه و اشتغال روستایی اشاره کرد و افزود: عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و پست بانک موفقیت آمیز بوده و هرچند بسیج سازندگی تعهدات خود را به صورت کامل محقق نکرده اما جزو دستگاه‌هایی است که در ایجاد اشتغال پایدار روستایی، نقش و سهم بالایی دارد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 677879
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.