حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: یکی از وظایف نهادهای حاکمیتی در حکومت اسلامی، مدیریت منسجم فعالیت های فرهنگی است.
حجت الاسلام دولابی با اشاره به جمله معروف 'آتش به اختیار' رهبر معظم انقلاب، گفت: فعالیت خود جوش و سست نشدن از کار فرهنگی مقابل دشمن، توسط تشکل ها، گروه های جهادی و افراد فرهنگی به علت وجود اختلال در قرارگاه مرکزی، مهمترین مسئله در این جمله است.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: متولیان فرهنگ در کشور باید نسبت به تعامل نهادهای فرهنگی، فعالان، هنرمندان و اهالی فرهنگ اقدام کند، تا با ارائه برنامه منسجم و هماهنگ بتواند گام موثری در پیشبرد اهداف انقلاب بردارد.
وی یادآور شد: این تعامل بین متولیان و سایر گروه ها یا افراد باعث ایجاد هم افزایی در حوزه کارهای فرهنگی خواهد شد.
حجت الاسلام دولابی تاکید کرد: در غرب با اینکه تعدد کشوری هم وجود دارد، اما با یک اتحاد مشترک فرهنگی در راستای اهدافشان از ابزار سینما، تئاتر، روزنامه یا نشریات در یک قالب مشخص استفاده کرده و آثار متعددی تولید می کنند.
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن شب های قدر، گفت: بعضی از ساعات در زندگی انسان فرصت های درخشانی هستند و این شب ها یکی از این فرصت ها است.
وی ابراز کرد: صاحبان تریبون و روحانیون باید اهمیت این فرصت ها را برای نوجوانان و جوانان تبیین کرده و ارزش این شب ها را برای مردم بیان کنند، تا کسی از این کاروان عشقی که به سمت خداوند به راه افتاده، غافل نشود.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.