به گزارش ایرنا، علی حیدری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از میان 108 هزار نفر واجد شرایط برای رای دادن در شهرستان ابهر، 7 هزار و 100 نفر رای اولی هستند.
وی با اشاره به اقدامات پیش بینی شده برای انتخابات 29 اردیبهشت، اظهار کرد: عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در ابهر 3 هزار نفر هستند که با گذراندن دوره های آموزشی لازم برای این روز سرنوشت ساز آماده شده اند.
فرماندار ابهر تصریح کرد: آرای مردم شهرستان در 124 شعبه اخذ خواهد شد که از این تعداد 64 صندوق ثابت شهری و 5 شعبه سیار شهری ویژه انتخابات ریاست جمهوری است.
وی یادآور شد: 56 صندوق ثابت و 4 صندوق سیار اخذ رای نیز برای انتخابات ریاست جمهوری در روستاها و به همین تعداد صندوق رای برای انتخابات شوراهای اسلامی در نظر گرفته شده است.
حیدری با اشاره به تایید صلاحیت 80 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر ابهر، یادآور شد: تعداد اعضای شورای اسلامی شهر ابهر 7 نفر است.
وی تصریح کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ابهر به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد، با این حال برای اطمینان بیشتر تعرفه های کاغذی نیز پیش بینی شده است تا در صورت لزوم از آنها استفاده شود .
فرماندار ابهر یادآور شد: تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی در فضاهای مجازی و حقیقی درحال بررسی است و در صورت مشاهده تخلف طبق قانون برخورد می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
8068/7324
خبرنگار: اکرم بیات** انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.