به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، یکشنبه شب در جمع شماری از حامیان خود در زنجان افزود: برخی می گویند اعتبار نداریم و نمی توان مشکلات را با این اعتبار حل کرد، اما ما می گوییم این مساله قابل حل است و باید برای حضور مردم در همه صحنه ها نقش موثری به آنها داد.
وی با اشاره به مشکلات زیست محیطی کشور به ویژه مساله گرد و غبار، تصریح کرد: می شود با تغییر نگاه این بحران را به فرصت تبدیل و نسبت به حل آن اقدام کرد.
نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه گرفتن مالیات از افراد خوش‌حساب هنر نیست، گفت: اگر دولت توانست از یقه سفیدها مالیات بگیرد مورد قبول است و آن وقت مشاهده خواهید کرد که به چه میزان درآمدهای کشور تفاوت خواهد کرد.
وی با اشاره به اقتدار و عزت ایران در سطح جهانی، گفت: امروز اگر در دنیا حرفی برای گفتن داریم، نتیجه حضور مردم و نیروهای انقلابی در صحنه و حاصل خون پاک شهدای دفاع مقدس است.
حجت الاسلام رئیسی با تشریح اهمیت اشتغال در اقتصاد کشور، گفت: باید ظرفیت های کشور را در راستای حل مشکل اشتغال به کار بست و دولت نیز وظیفه دارد در زمینه کسب و کار بسترسازی کند.
نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر ضرورت حل مشکل بیکاری و فقر در کشور، تصریح کرد: خداوند کشور ایران را ثروتمند آفریده است، آیا این ثروت های خدادادی برای رفع این مشکلات کافی نیست؟
وی اضافه کرد: فقط کافی است مدیریت مناسبی در حوزه اجرایی داشته باشیم و بتوانیم نیروی انسانی جوان، با انگیزه و بانشاط را به عرصه بیاوریم.
حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه ما می توانیم بحران بیکاری ایران را حل کنیم، خاطرنشان کرد: قادریم برای افراد فاقد کار، اشتغال ایجاد کنیم و به هیچ عنوان نگاهمان به دست بیگانه نباشد، چرا که بیگانه هیچ وقت برای هیچ کشوری دل نسوزانده است.
نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: مشکل اصلی کشور، مدیریت است، بحران آب، خاک، نظام بانکی، فسادهای اقتصادی و اختلاس های میلیاردی همه و همه با مدیریت صحیح قابل اصلاح و حل است.
وی با تاکید بر حمایت از کارآفرینان ، گفت: واردات بی رویه و قاچاق کالا، تولید داخلی را دچار مشکل می کند، بنابراین باید همه این موضوعات را با مدیریت مناسب و صحیح حل کرد.
نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر ضرورت مدیریت جهادی در همه امور ملی، خاطرنشان کرد: می توان مشکل اقتصاد، مسکن، ازدواج، محیط زیست و تمام مسائلی که موجب رنجش مردم می شود را با مدیریت انقلابی حل کرد.
حجت الاسلام رئیسی افزود: این توانمندی را امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) در مکتب خود به جامعه اسلامی آموخته و خود به عنوان الگو به آن عمل کرده و جاودانه شده اند.

**فساد در کشور فراجناحی شده است
نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه نباید اجازه داد در کشور فساد لانه کند، افزود: فساد در کشور فراجناحی شده و سبب بی اعتمادی مردم شده است.
حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: اعتماد مردم وقتی به دست می آید که به جای شعاری عمل کردن در مبارزه با فساد، جلو آن را گرفت، بلکه باید افراد متخلف و مفسد را به دستگاه قضا معرفی کرد تا اعتماد مردم نسبت به نظام اجرایی بازگردد.
وی با بیان اینکه فساد زیبنده نظام اسلامی نیست، گفت: این خوب نیست که هر روز شاهد یک موضوع و فساد مالی در کشور باشیم.
نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: دولت کار و کرامت بنا دارد در 6 ماه ابتدایی تشکیل، ساختارهای فسادزای کشور را شناسایی کرده و بعد از بستن این گلوگاه های فسادزا، گزارش آن را به اطلاع مردم و مجلس شورای اسلامی می رساند.
وی با بیان اینکه فساد زیبنده و در تراز انقلاب اسلامی نیست، گفت: معتقدیم دولت آینده باید نسبت به مساله فسادهای مالی در سطوح کلان کشور اقدام سریعی انجام داده و مانع از افزایش فساد شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهری و روستایی 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.