بهرام‌ ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم‌ در زنجان اظهار داشت: دانشگاه زنجان پروژه‌های عمرانی مانند احداث دانشکده‌ها و تکمیل پروژه مربوط به بخش فاضلاب و سایر طرح‌ها  را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه دانشکده هنر و معماری با زیربنای 4 هزار و 500 متر مربع در حال احداث است، ابراز کرد: این دانشکده تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون اداری و مالی دانشگاه زنجان عنوان‌ کرد: احداث دانشکده هنر ومعماری به دلیل مشکلات مالی متوقف شده بود اما با کمک از محل درآمدهای دانشگاه پروژه را پیش می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه منابع مالی مورد نیاز این پروژه قرار بود از محل اعتبارات عمرانی وزارت علوم ‌تأمین شود، بیان‌کرد: سال 94 نیمی از اعتبارات تخصیص پیدا کرده بود ولی متاستفانه سال 95 هیچ تخصیصی پیدا نکرد.

ملکی اشاره‌ای به مبلغ مورد نیاز برای احداث این‌ دانشکده کرد و افزود: مبلغ مورد نیاز برای تکمیل این‌ دانشکده 60 میلیارد ریال است.

وی احداث ساختمان دوم دانشکده کشاورزی را از دیگر پروژه‌های در دست احداث خواند و گفت: این ساختمان نیز در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون اداری و مالی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه فاز نخست پروژه احداث ساختمان کشاورزی 600 متر مربع است، ابراز کرد: اعتبارات احداث این پروژه از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه زنجان تامین‌ می‌شود.

وی افزود: 2 هزار و 800 متر مربع زیر بنای کل مجموعه است و برای تکمیل آن‌ نیاز به 30 میلیارد ریال است و این‌ مجموعه تا مهرماه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608363
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.